مقدسی از راه‌یابی به فینال شیرجه تخته سه متر بازماند

در چهارمین روز از مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ سید محمد مقدسی با پرش از تخته سه متر انفرادی در جایگاه 14 ایستاد و از راه یابی به فینال بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در چهارمین روز از مسابقات شیرجه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (سه‌شنبه) تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی رشته تخته سه متر  با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداخت.

سید محمد مقدسی نماینده شیرجه ایران در دومین مسابقه خود از ساعت ۰۸:۳۰ امروز در مرحله مقدماتی تخته سه متر حرکات خود را آغاز کرد و در پایان با کسب مجموع ۲۶۲.۸۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

در مرحله مقدماتی این ماده وانگ از چین با امتیاز ۴۹۴.۰۵ اول شد، وای جی از کره جنوبی با امتیاز، ۴۲۵.۳۰ در جایگاه دوم ایستاد و ژنگ دیگر شیرجه‌رو چینی با امتیاز ۴۲۰.۶۵ در رتبه سوم قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات فردا(چهارشنبه) مقدسی در مرحله مقدماتی سکوی انفرادی شیرجه خواهد زد که این آخرین رقابت وی در هانگژو ۲۰۲۲ است.

برنامه روز پنجم مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ :

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳)  
سکوی انفرادی 
  • محمد مقدسی 
مقدماتی ساعت ۰۸:۳۰ الی ۰۹:۵۰
به وقت ایران 
 فینال ساعت ۱۵:۰۰  الی ۱۶:۲۰
به وقت ایران

اعضا تیم ملی شیرجه ایران در یازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

شیرجه رو : سید محمد مقدسی 

سر‌مربی : شهنام نظرپور 

انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.