‎مقدسی به فینال شیرجه سکو رفت

محمد مقدسی شیرجه رو ملی پوش ایران با امتیاز 250.50 با ایستادن در جایگاه دهم دور مقدماتی رشته سکو راهی فینال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پنجمین روز از مسابقات شیرجه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (چهارشنبه) تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی سکوی انفرادی رقابت خود را با حریفان شناخته شده و قدرتمند آسیایی آغاز کرد.

سید محمد مقدسی نماینده شیرجه ایران در سومین و آخرین رشته خود از ساعت ۰۸:۳۰ امروز در مرحله مقدماتی سکو با کسب مجموع ۲۵۰.۸۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد و جواز حضور در فینال این رشته را کسب کرد. در این رشته ۱۳ شیرجه رو از ۱۰ کشور حضور داشتند که در پایان مرحله مقدماتی این ماده به ترتیب یامینگ و یانگ هاو از چین با امتیازهای ۵۱۰.۷۵ و ۴۹۵.۵۰ اول و دوم شدند، و ریکاتو ژاپنی با امتیاز ۴۳۸.۲۰ در رتبه سوم قرار گرفت.

با این نتیجه مقدسی عصر امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۵:۰۰ بار دیگر در مرحله فینال سکوی انفرادی با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

 

 

نتایج روز پنجم مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ :

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳)  
سکوی انفرادی 
  • محمد مقدسی 
با کسب ۲۵۰.۸۰ در جایگاه دهم ایستاد
راهی فینال شد 
 فینال ساعت ۱۵:۰۰  الی ۱۶:۲۰
به وقت ایران

اعضا تیم ملی شیرجه ایران در یازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

شیرجه رو : سید محمد مقدسی 

سر‌مربی : شهنام نظرپور 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.