مقدسی در شیرجه تخته یک متر یازدهم شد

در سومین روز از مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 سید محمد مقدسی با پرش از تخته یک متر انفرادی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شیرجه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز شنبه (هشتم مهر ماه ۱۴۰۲) در سالن ورزش های آبی مرکز المپیک هانگژو آغاز شد.

در سومین روز از این مسابقات امروز (دوشنبه) سید محمد مقدسی نماینده شیرجه ایران از ساعت ۱۴:۳۰ در فینال تخته یک متر انفرادی با حریفان خود به رقابت پرداخت که در پایان این رشته با کسب مجموع ۲۳۰/۸۰ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد.

در پایان رقابت های تخته یک متر وانگ ژان گوان از چین به مدال طلا رسید و هموطن وی پنگ ژیانگ فنگ نیز در جایگاه دوم ایستاد و  ووهورام از کره سوم شد.

در ادامه این مسابقات شیرجه رو ایران فردا(سه‌شنبه) در مرحله مقدماتی تخته سه متر انفرادی با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

مسابقات شیرجه این دوره از بازی‌های آسیایی هشتم الی ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ (۳۰ سپتامبر الی ۴ اکتبر ۲۰۲۳) در سالن ورزش های آبی مرکز المپیک هانگژو برگزار می شود.

نتیجه روز سوم مسابقات شیرجه بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

دوشنبه  ۱۰ مهر ۱۴۰۲ (۲ اکتبر ۲۰۲۳)  
تخته ۱ متر انفرادی 
  • محمد مقدسی 
۲۳۰/۸۰ امتیاز جایگاه یازدهم

 

اعضا تیم ملی شیرجه ایران در یازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

شیرجه رو : سید محمد مقدسی 

سر‌مربی : شهنام نظرپور 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.