مقدسی در شیرجه سکو دهم شد

محمد مقدسی شیرجه رو ملی پوش ایران در فینال سکوی 10 متر بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب 280.90 در جایگاه دهم ایستاد و به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پنجمین و آخرین روز از مسابقات شیرجه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی صبح امروز (چهارشنبه) تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی سکوی انفرادی با حریفان قدرتمند خود به رقابت پرداخت و توانست به فینال این رشته راه پیدا کند.

در فینال این ماده سید محمد مقدسی با کسب مجموع ۲۸۰.۹۰ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد و به کار خود در هانگژو پایان داد تا پرونده شیرجه ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بسته شود.

در فینال این ماده یانگ هاو از چین با امتیاز ۵۵۴.۳۵ مدال طلا را از آن خود کرد، یامینگ  دیگر نماینده چین نیز با امتیاز  ۴۹۵.۵۵ در جایگاه دوم ایستاد و  ریکاتو شیرجه‌رو ژاپن با امتیاز  ۴۸۰.۵۰ در رتبه سوم قرار گرفت.

نتایج روز پنجم مسابقات شیرجه بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ :

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳)  
فینال سکوی انفرادی 
  • محمد مقدسی 
با کسب امتیاز  ۲۸۰.۹۰ در جایگاه دهم ایستاد

 

 

اعضا تیم ملی شیرجه ایران در یازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ : 

شیرجه رو : سید محمد مقدسی 

سر‌مربی : شهنام نظرپور 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.