کسب مدال برنز شیرجه هماهنگ مسابقات روسیه/ مقدسی و اصلانی در سکو سوم شدند

محمد مقدسی و کیومرث اصلانی دو شیرجه روی ملی پوش ایران در ماده سکو موفق به کسب مدال برنز شیرجه هماهنگ مسابقات دوستانه کازان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سید محمد مقدسی و کیومرث اصلانی بعنوان دو نماینده ایران جهت آماده سازی هرچه بیشتر برای مسابقات بین المللی پیش رو به همراه مهدی سبزه‌پرور مربی تیم روز پنجشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۲) برای حضور در مسابقات دوستانه شیرجه کازان راهی روسیه شدند.

این مسابقات ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در شهر کازان برگزار خواهد شد که ملی پوشان ایران در جریان رقابت‌های شیرجه هماهنگ از سکو موفق شدند مدال برنز این مسابقات را کسب کنند.

مقدسی و اصلانی در شیرجه هماهنگ سکو با کسب ۲۸۲/۴۲ پس از دو روقبای روس خود با امتیاز های ۴۳۳/۸۶ و ۳۵۴/۷۲ در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پیش از این نمایندگان شیرجه ایران در تخته سه متر انفرادی نیز از بین ۲۷ شرکت کننده این ماده ابتدا جواز حضور در فینال را کسب کردند و در فینال این ماده نیز محمد مقدسی نهم و کیومرث اصلانی دهم شدند.

اسامی شیرجه روهای اعزامی به مسابقات دوستانه کازان:

  • سید محمد مقدسی
  • کیومرث اصلانی

مربی:

مهدی سبزه‌پرور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.