ملی‌پوش شیرجه: می‌خواهم ناکامی ام در رسیدن به المپیک را جبران کنم

شیرجه روی تیم ملی گفت: بعد از اینکه نتوانستم در چین ورودی المپیک لندن را کسب کنم تصمیم گرفتم این ناکامی را جبران کنم. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجتبی ولی پور شیرجه روی جوان تیم ملی اظهار کرد: در دو سال گذشته که برای کسب سهمیه المپیک چند ماهی تمریناتم را در کشور چین دنبال کردم در کمال ناباوری نتوانستم با تمام زحماتی که کشیده بودم به این مهم دست پیدا کنم. تجربه در چنین میادین بزرگ ورزشی نقش مهمی را ایفا می کند که متاسفانه تجربه من در رقابت های کسب ورودی المپیک در مقایسه با سایر شیرجه رو ها بسیار کم بود. شیرجه روی جوان تیم ملی در مورد تمرینات تیم ملی شیرجه ادامه داد: تمرینات تیم ملی شیرجه در تهران انجام می شود اما به دلیل اینکه ما ساکن شهر تبریز هستیم تمریناتمان را به صورت نیمه متمرکز انجام می دهیم. البته ما در تبریز سالن تمرینی خوبی داریم که تمرینات بیرون از آب را در آن انجام می دهیم اما متاسفانه به دلیل نبود استخر مناسب شیرجه برای انجام تمرینات آبی به تهران می آییم و ادامه تمرینات را آنجا دنبال می کنیم. وی در مورد رقابتهای پیش رو افزود: رقابت های کاپ آسیا را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانم در این رقابت ها حضور پیدا کنم و کمی از زحمات مربیان و فدراسیون رابا گرفتن نتیجه ای مطلوب جبران کنم. فدراسیون شنا با نگاهی دوباره به شیرجه می خواهد شیرجه جانی دوباره بگیرد که امیدوارم با تلاش و حمایت های مسئولین ورزش کشور این اقدام صورت گیرد. البته باید به این نکته اشاره کنم که عملکرد حامد بزمی در بازی های آسیایی نانجیگ نشان دهنده یک شروع خوب برای شیرجه است. ولی پور در ادامه متذکر شد: در رشته شیرجه می توان با یک برنامه ریزی چهار ساله به نتیجه رسید. در بین کشور هایی که شیرجه به نتیجه رسیده است می توانم به چین اشاره کنم که در آن بر روی یک شیرجه روی ١٣ ساله سرمایه گذاری می شود و در سن ١٧ سالگی او به نتیجه می رسد و برای کشورش مدال آوری می کند. ملی پوش شیرجه با اشاره به بازی های آسیایی تصریح کرد: بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی جزو رقابت های مهمی است که در آسیا برگزار می شود و هدف من این است که بتوانم در این رقابت ها آن طور که شایسته است شرکت کنم تا با گرفتن نتیجه مطلوب این رشته جذاب ورزشی بیشتر میان ایرانی ها رواج پیدا کند.

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.