میرداماد تبریز ونیک بسپار یزد صدرنشینان مرحله گروهی شدند

در پایان مرحله گروهی میرداماد تبریز و نیک بسپار یزد با صدر نشینی در گروهای خود به صورت مستقیم راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور که از روز سه شنبه ٢٣ آبان در استخر ٩ دی تهران و با حضور تیم های نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز، کوثر رشت، نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان آغاز شده است، صبح امروز پنجشنبه با برگزاری ٣ دیدار مرحله گروهی خود را به پایان رساند که طی آنها از گروه اول نفت تهران ٨بر٧هم نام آبادانی خود را برد و در گروه دوم نوپاد تهران١٢بر٧ کولان کردستان را شکست داد و هرمزگان٧بر۶ مقابل نوفلاح پیروز شد.

به این ترتیب در پایان مرحله گروهی در گروه اول:
میر داماد تبریز با۵ امتیاز صدر نشین شد،نفت تهران با۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد،نفت آبادان با ٣امتیاز و کوثر گیلان بدون امتیاز مکانهای سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.

در گروه دوم:
نیک بسپار یزد با ٨ امتیاز جایگاه نخست را از آن خود کرد،نوپاد تهران با ۶امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، هرمزگان با ۴ امتیاز سوم و تیمهای نوفلاح و کوثر رشت نیز هر یک با ١ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

این مسابقات عصر امروز پنجشنبه٢۵ آبان ماه با ٣ دیدار پیگیری می شود که طی آن برای صعود به نیمه نهایی نوپاد تهران با نفت آبادان و نفت تهران با هرمزگان رقابت خواهند کرد،نوفلاح وکوثر گیلان هم در دیداری برای مقام هشتمی دیدار خواهند کرد.
تیم برتر مجموع دو مرحله مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور به رقابتهای لیگ برتر در فصل آینده صعود خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب