می خواهم دینم را به شنا ادا کنم / سرمربی تیم ملی نیستم

مدیر اجرایی فدراسیون شنا با بیان اینکه سرمربی تیم ملی نیستم گفت: با زیر نظر گرفتن تمرینات شناگران تهرانی تنها می‌خواهم دینم را به این رشته ادا کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع‌زاده ضمن بیان این مطلب در خصوص شرایط تیم ملی شنا پس از جدایی “یورگ وویت” اظهار داشت: پس از اینکه فدراسیون شنا با این مربی آلمانی قطع همکاری کرد، به سراغ مربیان ایرانی رفتیم، اما به دلیل عدم ثبات مدیریت، شرایط مالی نامناسب و… کسی حاضر نیست در تیم ملی فعالیت کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه من دینی به شنا دارم و خودم را مدیون آن می‌دانم حاضر شدم سمت اجرایی خود را کنار گذاشته و کنار آب بایستم تا به عنوان مربی به تیم ملی خدمت کنم.

ملی پوش اسبق شنای ایران اضافه کرد: کمیته فنی شنا تصمیم گرفت تا بنده به همراه فرشاد کرمی و اشکان رضازاده تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر بگیریم تا تمرینات آماده سازی شناگران دچار وقفه نشود.

مدیر اجرایی فدراسیون شنا در ادامه گفتگوی خود با خبرگزاری فارس با اشاره به حضور چندین شناگر در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: فعلا ما با شناگران حاضر در اردو تمرین می‌کنیم تا ثبات برقرار شود. کاری را که قبلا شروع کرده بودیم ادامه می دهیم، یعنی اردوهای تیم ملی را به صورت غیر متمرکز برگزار می‌کنیم.

سمیع زاده یادآور شد: شناگران این روزها خود را برای حضور در دهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای کشور آماده می کنند که احتمالا آذر ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب