نادر غفوری: باید پیش از همه افتخارات واترپلو را به رضوانی تبریک بگوییم

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: باید پیش از همه قهرمانی بزرگسالان و نایب قهرمانی جوانان را به شخص رضوانی تبریک بگوییم زیرا اگر کسی غیر از او سکان دار بود این افتخارات بدست نمی آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نادر غفوری با اظهار خشنودی از موفقیت تیم های ملی واترپلوی جوانان و بزرگسالان در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جهانی اظهار کرد: شک نداشته باشید که همه مجموعه فدراسیون و خانواده واترپلوی ایران بسیار خوشحال هستند. واقعا اردوی خوبی را در کشور سنگاپور داشتیم. همه بازیکنان جوانان و بزرگسالان یکدست بودند و با هم همدلی داشتند.
وی افزود: مطمئن باشید اگر محسن رضوانی در راس هرم فدراسیون ننشسته بود، حداقل تیم جوانان با شرایط مالی فدراسیون به مسابقات آسیایی اعزام نمی شد. یعنی جسارت اعزام واترپلوئیست ها به رقابت های آسیایی را در این شرایط تنها رضوانی داشت. باید پیش از همه قهرمانی بزرگسالان و نایب قهرمانی جوانان را به شخص رضوانی تبریک بگوییم. اگر واقعا کسی غیر از او سکان دار بود تیم های ایران اعزام نمی شدند و این افتخارات بدست نمی آمد.
رئیس کمیته فنی واترپلو ایران خاطرنشان کرد: این نخستین دوره مسابقات جوانان و کاپ آسیا بود که همه قدرت های برتر این قاره جمع شده بودند. تنها کره جنوبی در مسابقات رده سنی جوانان نبود. این قهرمانی ها و مدال ها با دوره های قبل متفاوت است. شرایط تیم ما هم متفاوت بود. واقعا این مدال ها نوید روزهای روشنی را در واترپلو می دهد. امیدوارم با حمایت مسئولان شاهد تداوم همین همدلی ها در واترپلو باشیم و در رویدادهای بین المللی افتخار کسب کنیم.
نادرغفوری که در طول مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و کاپ آسیا بیش از ١۵ بازی را قضاوت کرده بود در این باره گفت: به عنوان داور بازی های زیادی را سوت زدم. ظرف چهار روز اول ١۰ مسابقه را قضاوت کردم. داوران اعزامی به این مسابقات کم بودند و کمیته فنی داوران هم بار سنگینی را به دوش من گذاشته بود. خوشحالم که به عنوان نماینده جامعه داوری ایران در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشتم.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.