آغاز نقره ای شیرجه ایران/ کسب دو مدال نقره در شیرجه از تخته یک متر و سه متر هماهنگ

در نخستین روز از مسابقات شیرجه قهرمانی رده‌های سنی آسیا آیدین نصرتی در ماده تخته یک متر انفرادی و در شیرجه هماهنگ تخته سه متر اصلانی و واژیر موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (دوشنبه) در نخستین روز از مسابقات شیرجه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان شیرجه ایران در ماده های تخته یک متر و شیرجه هماهنگ از تخته سه متر با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند.

ابتدا آیدین نصرتی و صدرا علیزاد منصور شیرجه روی‌های آینده دار ایران در تخته انفرادی یک متر رده سنی ۱۲ -۱۳ سال با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداختند. نصرتی در تخته یک متر با ارائه یک عملکرد خوب و کسب ۲۷۰.۷۰ امتیاز موفق شد پس از نماینده مالزی با ۲۷۴.۴۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد و نخستین مدال کاروان ایران را در این مسابقات کسب کند. صدرا علیزاد منصور با ۲۲۴.۱۵ امتیاز نیز در جایگاه هفتم ایستاد. با این نتیجه نماینده مالزی اول، و به تریبت نمایندگان ایران و ویتنام دوم و سوم شدند.

در ادامه دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه هماهنگ از تخته سه متر کار خود را آغاز کردند که این دو شیرجه رو ایران موفق شدند پس از تیم ژاپن بر سکوی دوم قرار گیرند و دومین مدال نقره تیم شیرجه ایران در این مسابقات را بر گردن بیاویزند. در این ماده به ترتیب تیم های ژاپن، ایران و ویتنام اول تا سوم شدند.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود کهرقایت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

برنامه روز نخست مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا – فیلیپین

ماده تخته ۱ متر انفرادی رده سنی ۱۲- ۱۳سال

  • آیدین نصرتی کسب مدال نقره
  • صدرا علیزاد منصور پنجم شد

شیرجه هماهنگ تخته ۳ متر

  • سام واژیر کسب مدال نقره شیرجه هماهنگ
  • کیومرث اصلانی کسب مدال نقره شیرجه هماهنگ

اسامی شیرجه روهای اعزامی به فیلیپین : 

  1. علی صفری
  2. سام واژیر
  3. کیومرث اصلانی
  4. آیدین نصرتی
  5. صدرا علیزاده

کادر فنی :

مربی: شهنام نظرپور
مربی : مجتبی ولی‌پور

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب