هیئت شنای زنجان – فولاد ماهان سپاهان؛ مصاف دیدنی بالانشینان

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو طی روزهای جمعه و شنبه با انجام ۴ دیدار پیگیری خواهد شد که در حساسترین مسابقه تیم هیئت شنای زنجان پذیرای فولاد ماهان سپاهان صدرنشین لیگ خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته سوم از دور برگشت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز جمعه ٧ بهمن ماه در شهرهای زنجان، اهواز، مشهد و اصفهان آغاز می شود و درحساسترین مسابقه هفته، روز شنبه تیم هیئت شنای زنجان که با ١۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد به مصاف فولاد ماهان سپاهان می رود که با ١٧ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و مدعی جدی قهرمانی لیگ به شمار می رود.
تیم زنجان که در دیدار رفت متحمل شکست غیرمنتظره ١١ بر ١ مقابل فولاد ماهان شد، با دو پیروزی روحیه بخش در آغاز نیم فصل دوم امیدوار است تا در این دیدار خانگی و حیثیتی ضمن جبران شکست دور رفت، موقعیت خود را در جمع سه تیم بالای جدول بهبود بخشد.
در مقابل فولاد ماهان که مدعی جدی قهرمانی لیگ بیست و یکم تلقی می شود، بهتر می داند که با پیروزی در این دیدار بیرون از خانه و کنار زدن یکی از تیم های مدعی گام بلندی به سوی قهرمانی برمی دارد و از همین رو شاگردان “حمید شب انگیز” برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهند رفت.
در دیدارهای روز جمعه نفت امیدیه که با ١۵ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد این هفته در اهواز میهمان تیم هیئت شنای خوزستان خواهد بود، دیداری که پیروزی در آن با توجه به دیدار سخت تیم فولاد ماهان در زنجان می تواند شاگردان “جعفری” را به صدر جدول نزدیک کند.
تیم های خانه شناگران اصفهان و نفت و گازگچساران که با یک پیروزی و یک تساوی ٣ امتیازی هستند و در پایین جدول برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند در اصفهان دیداری نزدیک را برگزار خواهند کرد تا تیم پیروز این میدان تا حدودی از خطر سقوط بگریزد.
و در آخرین دیدارهفته نهم، تیم قعرنشین هیئت شنای خراسان که تنها یک تساوی را در کارنامه خود دارد به مصاف تیم اوج گرفته هیئت شنای گیلان می رود، دیداری که می تواند ضمن تداوم پیروزی های نماینده گیلان به روند صعودی این تیم در جدول لیگ برتر ادامه دهد.
برنامه و داوران هفته نهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو به این شرح است:

جمعه ٧ / ١١/٩۰
* خانه شناگران اصفهان – نفت و گاز گچساران (ساعت ١٢)
داوران: مهران قطبی و محمد رضا محمدی
ناظر: ایرج رئوف آذر

* هیئت شنای خراسان – هیئت شنای گیلان (ساعت ٣۰/١۴)
داوران: امیر آذرخش – امیر هوشنگ همراهی
ناظر: قاسم رحیمی

* هیئت شنای خوزستان – نفت و گاز امیدیه (ساعت ١٢)
داوران: هومن آراسته – امیر ریحانی
ناظر: مجید نقاشلو

شنبه ٨/١١/٩۰
هیئت شنای زنجان – فولاد ماهان سپاهان (ساعت ٩ )
داوران: مسعود رضوانی – حامد دائی تقی
ناظر: سیروس طاهریان

image_printپرینت مطلب