وحید رضایی: برای بهترین نتیجه می جنگیم

سرمربی تیم ملی واترپلوی نوجوانان در آستانه مسابقات آسیایی گفت: همیشه به گرفتن بهترین نتیجه فکر می کنیم برای این تفکر می جنگیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو در حاشیه اردوی تمرینی این تیم گفت: اردوی تیم جوانان از تیرماه آغاز شده است. از بین ٩٨ بازیکنی که به تدریج به این اردو دعوت شدند طی ۴۵ جلسه تمرینی ١٨ نفر در اردو باقی ماندند که نهایتا از بین آن ها ١٣ نفر به رقابت های واترپلوی جوانان آسیا اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد تمرینات تیم جوانان در دو نوبت صبح و عصر یعنی ٨ ساعت در روز شامل تمرینات آماده سازی عمومی و اختصاصی، تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و.. انجام شد که با توجه به زمان اردو می توانم بگویم که تیم آمادگی مطلوبی برای شرکت در رقابت های پیش رو دارد.
وحید رضایی یادآور شد: تیم جوانان واترپلو نخستین حضور خود در رقابت های برون مرزی را تجربه می کند باید به این نکته اشاره کنم که رقابت های واترپلوی جوانان آسیا بعد از سال ها در بالاترین سطح کیفی قرار دارد حضور تیم های قدرتمند چین، ژاپن و قزاقستان بیانگر این موضوع است در واقع این رقابت ها در سطح یک قهرمانی آسیایی واقعی است.
وی در ادامه تصریح کرد: ایران قهرمانی در رقابت های واترپلوی جوانان آسیا را در کارنامه خود دارد. تیم جوانانی که در این دوره از رقابتها حضور پیدا می کند تجربه کمتری نسبت به تیم ها در سال های گذشته دارد و ما تمام تلاشمان را برای گرفتن نتیجه عالی در این رقابتها انجام می دهیم. جوانان حاضر در این اردو استعداد و انگیزه بسیاری برای حضور در این رقابت ها دارند.
سرمربی تیم جوانان واترپلو در مورد راهنمایی های مالارا گفت: مالارا مربی بزرگی است و راهنمایی ها و مشاوره های بسیاری را از او گرفته ام همچنین وی همکاری های خوبی با تیم جوانان داشته است و اجازه چند بازی با تیم ملی بزرگسالان را به ما داده است که باید در اینجا از تمامی بازیکنان تیم بزرگسال نیز برای این همکاری تشکر کنم. همچنین مشاوره های حامد رضا خانی در مورد علم تمرین و آماده سازی تیم جوانان نیز که کمک بسیاری برای این تیم بوده است.
وی همچنین نبود بازی های تدارکاتی برای تیم جوانان را از مشکلات این اردو دانست و افزود: انجام بازی های تدارکاتی با تیم های خارجی برای محک زدن تیم جوانی که تجربه کمی از حضور در رقابت های برون مرزی دارد بسیار مفید و موثراست که با توجه به کمبود امکانات و با وجود میل باطنی مسئولان فدراسیون نتوانستیم هیچ گونه بازی تدارکاتی انجام دهیم.
رضایی عنوان کرد: فدراسیون و کمیته فنی واترپلو در مدت اردو با توجه به محدودیت های مالی، تیم جوانان را مورد حمایت خود قرار دادند و و سعی کردند بهترین اردو را با توجه به شرایط موجود در ورزش کشور برای جوانان تدارک ببینند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.