وحید رضایی: هیچ هدفی برای ما دور از دست نیست

سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان ایران با اظهار خشنودی از کسب سهمیه مسابقات جهانی گفت: بازیکنانم واقعا یک بازی خوب و منطقی را ارائه دادند و ثابت کردند هیچ هدفی برای ما دور از دست نیست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی با اظهار خشنودی از کسب سهمیه مسابقات جهانی واترپلوی جوانان اظهار کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود. تیم های چین و ژاپن و قزاقستان و ایران به عنوان قدرت های اول قاره کهن از همان روز اول برای کسب سهمیه جهانی می جنگیدند. ما هم از روز اول بازی های خوبی انجام دادیم. البته برابر قزاقستان نبرد بسیار نزدیک و حساسی را پشت سر گذاشتیم. چند اشتباه هم داشتیم اما خوشحالم که تمام بازی ها را با برد پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: همه تیم ها می دانستند که ما برای فتح سکو می جنگیم و برابر ایران با تمام توان بازی می کردند. در مرحله نیمه نهایی برابر چین به آب زدیم. همانطور که می دانید چینی‌ها از وجود یک مربی امریکایی بهره می برند. آن ها فیزیک خیلی خوبی داشتند و کاملا مشخص بود مدت زیادی با یکدیگر تمرین کرده اند و هماهنگ هستند. بازی بسیار جنگنده و حساس و نزدیکی با چینی‌ها داشتیم. بازیکنان هم کمک کردند و در دقایق آخر با یک اختلاف این تیم را شکست دادیم.
سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان ایران با تقدیر از عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنانم هر چه را آموخته بودند در برابر چین به نمایش گذاشتند. واقعا بازی خوب و منطقی ارائه دادند. خیلی از آن ها راضی بودم. فقط در ٣۰ثانیه پایانی مسابقه دوبار دفاع کردیم. اما وقتی مالک توپ شدیم با مدیریت زمان و کنترل بازی پیروز شدیم.
رضایی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش یادآور شد: این نخستین مسابقه بین المللی و برون مرزی برای بازیکنان جوان ایران به شمار می رفت. خوشبختانه بازیکنان خیلی زود خود را پیدا کردند و نسبت به سایر تیم ها عملکرد بهتری داشتند. با وجود اختلاف زمانی و شرایط آب و هوایی متفاوت واقعا روحیه تیم خوب بود. تمرینات قبلی خیلی خوب بود. هر چه هم در روند مسابقات جلو آمدیم تیم بهتر کار کرد. روحیه بازیکنان واقعا ستودنی بود. قبل از بازی با چین طاهریان(سرپرست تیم) آن ها را جمع کرد و قول پاداش به آن ها داد و روحیه تیم را بالا برد.
وی در پایان گفت: حضور بزرگترهایی مثل نادرغفوری(رئیس کمیته فنی واترپلو) سیروس طاهریان(سرپرست) و سایر افراد شارژ روحی بسیار خوبی بود. همه ما دنبال قهرمانی هستیم. با تمام توان به مصاف ژاپنی‌ها می رویم. همه حداکثر توان را می گذاریم. امیدوارم مردم عزیز از عملکرد تیم جوانان راضی باشند. ما برای قهرمانی آمدیم و هیچ هدفی را دور از دست نمی بینیم.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.