پیام تبریک مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها در پی درخشش کاروان ایران در قهرمانی جوانان آسیا فیلیپین

در پی درخشش و مدال آوری تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدیران کل تهران، سمنان و آذربایجان شرقی این موفقیت ارزشمند را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار و به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها کاروان ورزشی جوانان ایران خوش درخشیدند و با کسب مدال‌های رنگارنگ این مسابقات نوید روزهای روشنی را برای رشته‌های آبی ایران به ارمغان آوردند. کاورن ایران در این مسابقات در مجموع ۱۹ مدال کسب کردند که در شنا ۱۲ مدال، در شیجه ۶ مدال و در پایان یک مدال ارزشمند توسط ملی پوشان واترپلو ایران به ثبت رسید.

تیم ملی شنا ایران در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا به میزبانی کشور فیلیپین موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۷ نشان برنز شدند و رکورد تعداد مدال آوری در این مسابقات را شکستند.

ملی پوشان شیرجه ایران نیز با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داند و سام واژیر با کسب ۳ مدال انفرادی و ۲ مدال هماهنگ بعنوان برترین ورزشکار رشته شیرجه این مسابقات انتخاب شد که این افتخار بزرگی برای شیرجه ایران در آسیا به حساب می‌آید.

این پایان افتخار آفرینی کاروان ورزشی ایران نبود و جوانان واترپلو ایران با یک نمایش خوب و قابل قبول به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند. پسران واترپلو ایران در فینال این مسابقات علی رغم یک بازی خوب موفق به شکست حریف قدرتمند خود نشدند و مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کردند. با کسب این مدال عملکرد خوب کاروان ورزشی ایران در مسابقات رده‌های سنی آسیا کامل و امید و انگیزه مضاعفی به خانوده ورزش‌های آبی افزوده شد.

در راستای درخشش و موفقیت‌های تیم ملی شنا، شیرجه و واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پیام های جداگانه‌ای این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران تبریک گفتند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب