کار بزرگ وزارت ورزش در خصوص حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان

طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی جامعه ورزش کشور که از اتفاقات مهم در راستای حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان است، به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به لزوم ارائه خدمات مورد نیاز ورزشکاران و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور، با تصمیمات شایسته و آینده نگری وزیر محترم ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه مورد نیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در جهت وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

با اجرایی شدن این طرح فراگیر در ورزش کشور، صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ضمن برطرف کردن عمده مشکلات بیمه‌ای همچنین ارائه خدمات و پشتیبانی شرکت بیمه گر از بیمه گذاران با صرف کمترین هزینه و عدم لزوم مراجعه به مراکز بیمه می‌تواند بخش عمده‌ای از نگرانی‌ های جامعه ورزش کشور را کم کرده و با ایجاد آرامش و آسایش ورزشکاران و تامین خواسته‌های به حق آنان در آینده فرصت دستیابی به افتخارات بیشتری را برای ورزش کشور فراهم کنند.

با اجرای این طرح تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور می توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالیانه ۶٠٠٠٠٠ ریال از خدمات معتبر این بیمه شامل بیش از ۶ هزار مرکز درمانی بصورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیر حضوری و پرداخت ٩٠٪‏ خسارت بدون محدودیت و پیش شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند. پرداخت هزینه های ناشی از حادثه تا ٧٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و نقص عضو بر اثر حادثه تا ٩٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال و فوت بر اثر حادثه تا ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال از مزایای این طرح است.

با پشتیبانی صریح دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور، این راهکار صورت گرفت تا ورزشکاران در دوران ورزش، بازنشستگی و از کارافتادگی ناشی از حوادث با توجه به فقدان پوششهای بیمه ای، تحت حمایت قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب