کسب ١طلا وصعود شناگران کشورمان در٩ ماده به فینال

در آغاز روز سوم مسابقات شنای رده های سنی و جایزه بزرگ دبی ٩شناگر کشورمان در مواد مختلف به فینال این رقابتها صعود کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این رقابتها که در ورزشگاه، حمدان بن محمد بن راشد برگزار می شود امروز در ماده ۴در١۰۰متر آزاد تیمی تیم کشورمان متشکل از(محمد بیداریان،سروش خواجگی،احمد رضا جلالی وپاشا وحدتی) با ثبت زمان ٣ دقیقه و ٣١ ثانیه و ٧۰ صدم ثانیه با کسب عنوان نخست به مدال طلا دست یافتند. درماده٢۰۰متر آزاد تیم کشورمان ۵ شناگر داشت که به ترتیب:احمد رضا جلالی با زمان با ثبت زمان ١ دقیقه و ۵٩ ثانیه و ٣۵ صدم ثانیه،پوریا مالدار قصری با زمان با ثبت زمان ١ دقیقه و ۵٩ثانیه و ٣٩ صدم ثانیه،آرین اولیایی با زمان با ثبت زمان ٢ دقیقه و ١ ثانیه و ٢٨ صدم ثانیه،سعید آشتیانی با ثبت زمان ٢ دقیقه و ۴ ثانیه و ٢٩ صدم ثانیه ومحمد بیداریان با زمان با ثبت زمان ٢ دقیقه و ٧ ثانیه و ٣٧صدم ثانیه راهی فینال این ماده شدند. در ۵۰متر کرال پشت:پوریا مالدار قصری با زمان٢٩ ثانیه و٢٨ صدم ثانیه به فینال صعود کرد. در ماده٢۰۰متر قورباغه نیز امیر محمد شجاعی فربا زمان ٢ دقیقه و ۴۰ ثانیه و ٧۶ صدم ثانیه راهی فینال شد. در ماده ١۰۰متر پروانه سعید آشتیانی با زمان۵۶ثانیه و۶١ صدم ثانیه وابوالرشید اژدری با زمان۵٨ ثانیه و٨۵ صدم ثانیه به فینال صعود کردند. در۴۰۰متر مختلط انفرادی احمد رضا جلالی با زمان۵دقیقه و٩ثانیه و٣٧ صدم ثانیه مجوز حضور در فینال را دریافت کرد. فینال این مواد عصر امروز و از ساعت ١٩ در استخر حمدان بن محمد بن راشد شهر دبی برگزار می شود. تیم کشورمان تا کنون در این مسابقات موفق به جابجایی ٢رکورد ملی و کسب ۶ طلا،٢ نقره و ٣ برنز شده است. شایان ذکر است ٢٢ کشور و تیم باشگاهی مختلف دنیا در مسابقات جایزه بزرگ دبی که زیر نظر مسئولان و ناظران فدراسیون بین المللی شنا (فینا) برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.