گزینه مربیگری تیم ملی شنا بهمن ماه به ایران می آید

مدیر اجرایی فدراسیون شنا از سفر قریب الوقوع گزینه مربیگری تیم ملی شنا به ایران و مذاکره با مسئولان فدراسیون شنا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده با اعلام این مطلب افزود: “جورج وویت “مربی ۴٩ ساله آلمانی به عنوان مشاور عالی و مربی تیم ملی شنای کشورمان اواسط بهمن ماه وارد ایران خواهد شد تا مذاکرات نهایی خود را با مسئولان فدراسیون برای پذیرش این مسئولیت انجام دهد.
وی تصریح کرد: در نظر داریم از این مربی با تجربه و متخصص در شنا در جهت طراحی ساختار تیم های ملی و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت افزایش سطح کمی و کیفی شنای کشور استفاده کنیم.
سمیع زاده همچین تصریح کرد: از دانش این مربی اروپایی به منظور افزایش سطح فنی مربیان داخلی نیز استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدفگذاری فدراسیون شنا حضور موفق در بازیهای آسیایی ٢۰١۴ اینچوان کره جنوبی است، تاکید کرد: در نظر داریم با یک برنامه ریزی بلند مدت و حضور مقطعی در مسابقات مختلف بین المللی زمینه پیشرفت ملی پوشان شنای کشورمان را برای حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی کره جنوبی و پس از آن کسب سهمیه های زیاد در المپیک ٢۰١۶ برزیل فراهم نماییم.
مدیر اجرایی فدراسیون شنا همچنین در خصوص اعزام تیم ملی شنای کشورمان به مسابقات انتخابی المپیک در کشور امارات اظهار داشت: بهترین نفراتی که در مرحله اول مسابقات شنای باشگاههای کشور رکوردهای مورد نظر کادر فنی را بدست آوردند به این مسابقات اعزام خواهند شد هر چند می دانیم با توجه به فاصله ملی پوشان با رکورد های قبلی خود شانس کمی برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات داریم.

image_printپرینت مطلب