یونا سادات نیاکان: هرچه مسابقات بیشتر باشد ما با تمام قوا برای بهبود رکوردهایمان می‌جنگیم

شناگر تیم گلستان گفت: اگر بدانیم تعداد مسابقات بانوان در سال بیشتر است ما با تمام قوا میجنگیم تا رکورد هایمان را بهبود ببخشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در جریان دومین دوره مسابقات شنا مسافت بلند جایزه بزرگ دختران رده‌های سنی بالای ۱۵ سال کشور، یونا سادات نیاکان شناگر ۱۸ ساله تیم هیات شنای استان گلستان در این دوره توانست در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ متر آزاد به مقام نخست دست پیدا کند و همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد نیز جایگاه دوم را از آن خود کرد.

نیاکان درباره سطح شناگران در این دوره گفت: این دوره از مسابقات سطح قابل قبولی داشت اما عملکرد خودم تا حدود زیادی قابل قبول نبود و امیدوارم سال آینده در همین مسابقات بتوانم جبران کنم.

شناگر تیم هیات شنای گلستان در رابطه با سطح مسابقات و نحوه برگزاری آن اظهار کرد: خدارا شکر این دوره از مسابقات بسیار بهتر و منظم تر از دوره ی قبل اجرا شد و با توجه به هدایا و عروسک ها که جلوه زیباتری به مسابقات داده بودند برای ما نیز جذاب و متفاوت شده بود.

وی در رابطه با تمرینات و نحوه عملکرد خود در این دوره بیان داشت: سال گذشته توانستم در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰*۴ متر آزاد تیمی رکورد شکنی کنم اما امسال با توجه به یک سری از موضوعات که برایم اتفاق افتاد نتوانستم تمرینات مداوم و خوبی داشته باشم همین موضوع باعث شد تا عملکردم کمی پایین بیاید و حتی رکوردهای خودم در دوره قبل را نیز نتوانم ارتقا دهم.

نیاکان در خصوص انگیزه شناگران با تداوم مسابقات اینگونه سخن گفت: اگر ما بدانیم که هر سال مسابقاتی تحت عناوین مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود صد در صد با تمام قوا میجنگیم تا رکورد هایمان را بهبود ببخشیم.

وی در پایان افزود: از مربی و خانواده ام بسیار تشکر میکنم که همواره و در سخت ترین شرایط کنارم بودند و من را حمایت کردند، همچنین از هیات شنا استان گلستان بسیار سپاس گزارم که در این مدت برایمان چیزی کم نگذاشتند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب