اعضای تیم هیات شنای استان تهران مشخص شدند

با انجام مسابقات انتخابی و با نظر کمیته فنی اعضای تیم شنا ١۵ سال به بالای هیات تهران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رقابتهای انتخابی تیم تهران اول و دوم شهریور ماه در استخر شهید کشواد در حالی به پایان رسید که بیش از ١۰٨ شرکت کننده در سه رده سنی (١١-١٢)، (١٣-١۴) و ١۵ سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت انتخابی نفرات تیم شنا ١۵ سال به بالا استان تهران با مربیگری علی محمد رحیمی به این ترتیب معرفی شدند: پوریا پورابراهیمی،امیر طاهری، علی امینی، مهرزاد قاسمی، پویا جدیدی، سجاد ویسانیان، بهزاد صیاد، سوان قرابیگی، محمد رضا مسعودی، فرهاد محمد اصغری و آرمان صانعی.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشوری شنا طی روزهای هفدهم تا بیست و یکم شهریور ماه به میزبانی هیئت شنا استان تهران در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اسامی تیمهای شنا ١١-١٢ و ١٣-١۴ سال نیز متعاقباً پس از بررسی کمیته فنی اعلام خواهد شد.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.