آراء کمیته انظباطی در خصوص حوادث دیدارهای هفته های پنجم و ششم لیگ برتر واترپلو اعلام شد

آرای کمیته انظباطی فدراسیون شنا در خصوص اتفاقات هفته های پنجم و ششم لیگ برتر واترپلو اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پی بروز برخی اتفاقات و بوجود آمدن حواشی در دو دیدار از رقابتهای لیگ برتر واترپلو در هفته های پنجم وششم کمیته انظباطی فدراسیون شنا آرای خود را در خصوص این دیدار ها اعلام کرد.

در پی بروز برخی حواشی و با توجه به درخواست بررسی مجدد پرونده دیدار تیمهای انقلاب فارس و کوثر گیلان در چارچوب هفته پنجم از سوی باشگاهها نام برده،کمیته انظباطی فدراسیون شنا پس از بررسی مجدد این پرونده آرای نهایی خود را در خصوص این دیدارها به این شرح اعلام کرد:
١-باتوجه به بررسی های انجام شده و بنا به رافت اسلامی محرومیت آقای پیروزخواه به یک جلسه کاهش می یابد و از هفته هفتم مشارالیه می تواند تیم خود را همراهی کند و حضور وی در دیدار کوثرگیلان و شهید شهبازی زنجان بلامانع است.

٢-در خصوص حوادث دیدار تیمهای واترپلو انقلاب فارس و کوثر گیلان درمورخ ٢۰/٧/٩١ با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی آقایان مهدی دایی تقی و امین تیر افکن و تعهد کتبی نامبردگان در خصوص عدم انجام اعمال غیرورزشی در تمامی مسابقات، محرومیت نامبردگان به یک جلسه و جریمه نقدی آنان هرکدام به ۰۰۰/۰۰۰/٢ ریال تقلیل می یابد که می بایست تا تاریخ ٣۰/٩/٩١ در وجه فدراسیون شنا پرداخت نمایند.

شایان ذکر است در این بازی که عصر پنجشنبه ٢۰ مهر ماه در شیراز انجام شد انقلاب این شهر ١۴بر ٩ مقابل کوثر گیلان به برتری دست یافت.

همچنین کمیته انظباطی درخصوص دیدار تیمهای واترپلو انقلاب فارس و شهرداری خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر واترپلو نیز این آرا را اعلام کرد:

١-آقای علیرضا امیریان بازیکن تیم واترپلو خوزستان بعلت دریافت کارت قرمز و پی نویس گزارش ناظر بازی انقلاب فارس و شهرداری خوزستان به یک جلسه محرومیت (عدم حضور از بازی مقابل گچساران) محکوم می شود.

٢-در خصوص اعتراض تیم انقلاب شیراز مبنی بر عدم استفاده ۴ بازیکن زیر ٢۰ سال در تیم شهرداری خوزستان در دیدار این دو تیم در مورخ کمیته انظباطی پس از بررسی نفرات تیم شهرداری خوزستان در برگه گزارش داوری بازی مذکور، ۴ بازیکن زیر ٢۰ سال خوزستان شناسایی و بدین ترتیب اعتراض تیم فارس مردود اعلام می شود.

خاطر نشان می شود در دیدار انقلاب فارس با شهرداری خوزستان که از هفته ششم دور رفت لیگ پنجشنبه ٢٧ مهر در شیراز برگزار شد تیم شهرداری خوزستان با نتیجه ٨ بر ٧ میزبان خود را شکست داد.

کمیته انظباطی فدراسیون شنا همچنین در قسمت پایانی این احکام تاکید کرده است بر اساس مصوبه اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان در دستورالعمل لیگ برتر، بازیکنان حق داشتن تاتو و خالکوبی بر روی بدن خود را نداشته لذا در صورت وجود خالکوبی می بایست در محوطه استخر و در طول بازی از پوشش (چسب) بر روی آن استفاده نمایند در غیر اینصورت بدون هیچ گونه اغماضی از حضور آنان در مسابقه جلوگیری خواهد شد.

image_printپرینت مطلب