نیک بسپار یزد مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

دومین روز از مرحله اول هشتمین دوره سابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور با صعود مقتدرانه نیک بسپار یزد به مرحله نیمه نهایی همراه بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله اول مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور که از روز سه شنبه ٢٣ آبان در استخر ٩ دی تهران و با حضور تیم های نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز، کوثر رشت، نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان آغاز شده است چهارشنبه شب با انجام ٣دیدار دومین روز خود را به پایان رساند که در گروه دوم نیک بسپار یزد در دیداری پر گل١٩بر١١ هرمزگان را مغلوب کرد و با کسب ابن پیروزی با چهار برد از چهار بازی ٨ امتیازی شد و ضمن باقی ماندن در صدر گروه دوم به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد، از همین گروه نوپاد تهران ١۵ بر٧نو فلاح را شکست داد.
در گروه نخست نیز میرداماد تبریز با نتیجه ١۵ بر ٨ کوثر رشت از پیش رو برداشت.

هم اکنون در گروه نخست:
میر داماد تبریز با ۵ امتیاز صدر نشین است، صنعت نفت آبادان با ٣ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و نفت تهران با ٢ و کوثر گیلان بدون امتیاز سوم وچهارم شدند.
در گروه دوم نیز جدول به این شرح می باشد:
نیک بسپار یزد با ٨ امتیاز جایگاه نخست را از آن خود کرده است،نوپاد تهران با ۴ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، هرمزگان با دو امتیاز سوم است و تیمهای نوفلاح و کوثر رشت نیز هر یک با ١ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

این مسابقات صبح و عصر امروز پنجسنبه٢۵ آبان در آخرین دور از مرحله مقدماتی پیگیری می شود که کولان کردستان با نوپاد تهران،هرمزگان با نو فلاح مصاف می کنند و در آخرین دیدار نفتی ها تکلیف تیمهای صدرنشین گروه اول را در دیداری خانوادگی مشخص می کنند.
شایان ذکر است تیم برتر مجموع دو مرحله مسابقات واترپلو دسته اول باشگاههای کشور به رقابتهای لیگ برتر در فصل آینده صعود خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ