پیروزی روحیه بخشی بدست آوردیم/ بازیکنان استرس زیادی داشتند

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران با بیان اینکه پیروزی روحیه بخشی مقابل تیم تیرینیدادو توباگو بدست آوردیم گفت: نداشتن بازیهای تدارکاتی بین المللی و استرس زیاد باعث شد تا تیم جوانان در نخستین دیدار تاحدودی عصبی و هیجان زده ظاهر شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، داود رضا سلطانی پس از پیروزی در نخستین گام مقابل تیم تیرنیداد و توباگو گفت: از نتیجه بازی راضی هستم و با توجه به اینکه تیم جوانان بازیهای تدارکاتی خارجی نداشت، بازیکنان در مسابقه اول تاحدودی تحت تاثیر جو مسابقات جهانی قرار داشتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

سلطانی اضافه کرد: ما امروز می توانستیم با اختلاف گلهای بیشتری حریف را شکست دهیم ولی شرایط مسابقه اول و تاحدودی استرس مسابقه باعث شد تا نتوانیم به گلهای بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم واترپلو جوانان کشورمان تصریح کرد: برد در مسابقه اول به تیم ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار بگیریم و در بازیهای آینده با تمرکز و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم جوانان در کسب این پیروزی تلاش قابل تقدیری داشتند، یادآور شد: حامد خانبانان و مهران باقری دروازه بان تیم جزو بهترین های این مسابقه بودند و نقش بسزایی در برد تیم ایران داشتند.

سلطانی در مورد دیدار فردا مقابل تیم قدرتمند رومانی اظهار داشت: تیم های رومانی و یونان تیم های قدرتمند گروه ایران هستند و مقابل این دو تیم کار دشواری پیش رو داریم ولی با این وجود تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه برابر این تیم ها بکار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: مقابل رومانی شیوه های تاکتیکی مختلفی را مرور خواهیم کرد و در نظر دارم از تمام بازیکنان مقابل این تیم استفاده کنم.

سرمربی تیم جوانان در پایان گفت: برد در روز نخست مسابقات باعث شد تا استرس و فشار مسابقات بر روی بازیکنان کاهش یابد و از بازیهای آینده بتوانیم با آمادگی و تمرکز ذهنی بهتری به مصاف حریفان برویم.

گفتنی است تیم واترپلو جوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق شد تیم ترینیدادوتوباگو با نتیجه ٩ بر ٧ شکست دهد. تیم کشورمان فردا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف رومانی خواهد رفت.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ