اسامی٢۶ شناگربرای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی اعلام شد

فدراسیون شنا اسامی ٢۶ شناگر را برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی جهت شرکت در سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی به منظور ارسال فوری مدارک اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، این فدراسیون با توجه به برگزاری سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از ١٧ لغایت ٢٨ خرداد ماه سال آینده در کشور اندونزی، نفرات زیر را به اردوی ملی دعوت کرد.

این نفرات می بایست حداکثر تا تاریخ ٢١/٩/٩١ مدارک خود را شامل دو قطعه عکس رنگی ۵/۴٣/۵* و اسکن عکس و گذرنامه (تمام صفحات) در قالب لوح فشرده به فدراسیون ارسال کنند، اسامی نفرات دعوت شده به این شرح است:
-استان تهران: (محمد بیداریان، سعیدملکا آشتیانی، امیر طاهری، سینا یوسف زادگان، امین نوشادی، محمدرضا مسعودی، پوریا مالدارقصری، پویا جدیدی، بهزاد صیاد)
-استان اصفهان: (جمال چاووشی فر، محمد علیرضایی)
-استان البرز: (افشین عسگری، آرشام میرزایی)
-استان خراسان رضوی: ( محسن مهمانواز)
-استان فارس: (آرین علیایی، احمدرضا جلالی، امیرمحمد شجاعی فر)
-استان گیلان: (سینا رجبی مقدم، همایون حقیقی)
-منطقه آزاد کیش: (رهام پیروانی)
-شناگران مقیم خارج از کشور: (سپهر افجه ای، آروین مرادی، کامیار کریمی، کامیاب کریمی، دانیال اخوت، سیروس سعید)

در این اطلاعیه آمده است متعاقبا نحوه انتخاب نهایی ورزشکاران از سوی کمیته فنی شنا اعلام می شود و علاوه بر آن کمیته فنی با زیر نظر گرفتن کامل مسابقات داخلی نفرات آماده دیگری را که در لیست فوق نیستند به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ