هدف مان نایب قهرمانی در لیگ برتر است/ لیگ امسال از غیبت نماینده تهران لطمه خورد

ملی پوش جوان تیم آزادی اهواز با بیان اینکه لیگ امسال کیفیت سال های گذشته را نداشت گفت: هدف مان نایب قهرمانی در لیگ برتر است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، علی رضا سلطانی بازیکن ٢۰ ساله تیم آزادی اهواز که با ثبت ۴ گل در دیدار حساس تیمش مقابل نفت امیدیه علاوه بر کسب عنوان بازیکن برتر میدان یکی از عوامل تاثیر گذار در پیروزی تیمش بود در خصوص این دیدار گفت: تیم نفت امیدیه از تیم های ریشه دار و قدیمی در لیگ واترپلو است که همواره از ملی پوشان قدرتمندی شامل خانی و جعفری در ترکیب خود بهره می برد و در دیدار این هفته مقابل تیم ما از امتیاز میزبانی بهره می برد و حتی در اواسط دیدار نیز اختلاف امتیاز محسوسی با این تیم پیدا کردیم اما در دو وقت پایانی تلاش بسیار زیادی کردیم و با هماهنگی بهتری که در تیم ما بوجود آمده موفق به شکست این تیم صدر جدولی شدیم.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه کیفیت لیگ امسال از سال گذشته پایین تر است و بنده فکر می کنم حضور ٧ تیم که در نیم فصل به ۶ تیم تقلیل پیدا می کند به هیچ وجه در شان قدیمی ترین لیگ کشور نیست.
سلطانی اضافه کرد: متاسفانه تهران پایتخت ایران با جمعیتی بالغ بر ١۰ میلیون نفر و سابقه طولانی در واترپلوی ایران چند سالی است در لیگ واترپلو نماینده ندارد که همین موضوع نیز می تواند از نکات منفی لیگ باشد و به نظر من لیگ امسال از این بابت لطمه خورد. امیدوارم مسئولان فدراسیون با برنامه ریزی و تدبیر بهتر تلاش بیشتری برای بالا بردن کیفیت لیگ انجام دهند.
بازیکن جوان و آینده دار تیم آزادی خوزستان در خصوص قهرمان لیگ بیست و دوم افزود: در لیگ امسال به احتمال فراوان فولاد ماهان سپاهان نظیر سال گذشته قهرمان خواهد شد و تیم ما نیز با جدیت به دنبال کسب نایب قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم نتایج دو دیدار آینده فولاد ماهان و نفت امیدیه برای تیم ما بسیار اهمیت دارد.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی و سپاس از زحمات والدینش گفت: هر موفقیتی که در زندگی بدست آوردم مرهون زحمات پدر و مادرم است که جا دارد در اینجا از تلاش های آنها تشکر کنم.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ