نگاه فدراسیون سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان خواهد بود

سرپرست فدراسیون شنا در مراسم افتتاحیه مسابقات شنای قهرمانی کشور نوجوانان از چشم انداز فدراسیون برای سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان به عنوان یک استراتژی بلند مدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی که در مراسم افتتاحیه مسابقات شنای نوجوانان قهرمانی کشور در استخر انقلاب شیراز سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: استقبال ٣۰ استان از مسابقات قهرمانی کشور شنای نوجوانان مایه امیدواری و دلگرمی بسیاری است و از این پس نیز نگاه فدراسیون سرمایه گذاری بر روی همین نسل نوجوان و جوان خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مربیان، روسا و مسئولان هیات های شرکت کننده در رقابتهای شنای قهرمانی کشور تصریح کرد: برگزاری این رقابتها همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مایه مباهات است و جا دارد از تلاشهای آقای کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و جناب آقای مداحی فر به واسطه زحماتی که برای میزبانی این مسابقات متحمل شدند، تشکر و قدردانی کنم.

رضوانی با ابراز امیدواری از این که مسابقات شنای قهرمانی کشور نوجوانان با کیفیت مطلوبی برگزار شود،گفت: امیدوارم این مسابقات چهره های جدیدی را به شنای کشور معرفی کند و شاهد ظهور و بروز استعداد های جدیدی در این رقابتها باشیم.

پیش از سخنان محسن رضوانی، کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان مسابقات قهرمانی کشور برای آنها اقامت خوشی را در شهر شیراز آرزو کرد و ابراز امیدواری نمود شیراز میزبان شایسته ای برای مسابقات شنای نوجوانان قهرمانی کشور باشد.

مراسم افتتاحیه رقابتهای شنای نوجوانان شنای قهرمانی پسران کشور عصر امروز چهارشنبه با رژه تیم های شرکت کننده و داوران در استخر انقلاب شیراز برگزار شد.

مسابقات شنای قهرمانی کشور در بخش پسران در دو رده سنی ١٢-١١ و ١۴-١٣ سال از صبح امروز چهارشنبه با شرکت ٣۰ استان به میزبانی شیراز آغاز شد و تا ٢١ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ