در صورت کسب افتخار آن را به آتش نشان شهید امید عباسی تقدیم می کنیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مدیر فنی تیم ملی شنای کشورمان با بیان اینکه کشورهای قدرتمندی مانند چین، ژاپن، کره و قزاقستان در مسابقات داخل سالن آسیایی حضور دارند کره تصریح کرد: شنا تنها رشته المپیکی این مسابقات است بر این اساس کشورهاییی چون چین،ماکائو، چین تایپه و قزاقستان با تمام توان در این مسابقات حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه شناگران تیم ملی از روحیه بالایی برخوردار هستند افزود: امیدوارم شناگران کشورمان با روحیه خوبی که دارند بتوانند به فینال مسابقات که برای ما بهترین نتیجه در این مسابقات است دست پیدا کنند و برای رسیدن به این مهم با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: شناگران تیم ملی تمام سعی خود را برای گرفتن نتیجه مطلوب در این مسابقات خواهند کرد و با یکدیگر هم قسم شده اند تا در صورت حضور در فینال مسابقات و کسب این موفقیت آن را به آتش نشان شهید امید عباسی تقدیم کنند.
مدیر فنی تیم ملی شنا با اشاره به مشکلات شنای کشور در چند سال اخیر عنوان کرد: تمامی سعی خود را انجام داده ایم تا بتوانیم شنای کشور را با توجه به مشکلاتی که در گذشته با آن دست به گریبان بوده است به جایگاه واقعی خود نزدیک کنیم، چنین اراده ای در نزد شناگران تیم ملی و کارد فنی و مدیریت فدراسیون شنا وجود دارد و تمام سعی خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب شنا خواهیم کرد.
سمیع زاده در پایان با اشاره به تمرینان شناگران در مسابقات داخل سالن گفت: در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر در استخر اصلی مسابقات تمرین می کنیم..

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ