فینالی دیگر برای شنای ایران در روز آخر/محمد بیداریان به فینال ١۰۰متر آزاد راه پیدا کرد

محمد بیداریان توانست در آخرین روز مسابقات به فینال ماده ١۰۰ متر آزاد راه پیدا کند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در رقابت های امروز صبح چهارشنبه آخرین روز از چهارمین دوره مسابقات آسیایی داخل سالن (اینچون – کره جنوبی) محمد بیداریان با ثبت رکورد ۵۰ ثانیه و ٣٣ صدم ثانیه هشتم شد و به فینال این مسابقات راه یافت. در همین ماده آرشام میرزایی با زمان ۵١ ثانیه و ٩۶ صدم ثانیه نوزدهم شد و احمدرضا جلالی نیز در ماده ١۰۰ متر مختلط انفردی با ثبت رکورد ۵٧ ثانیه و ۵٨ صدم ثانیه به مقام ١۴ رسید.در ماده ١۰۰*۴ متر مختلط تیمی تیم ایران با زمان ٣ دقیقه و ۴٨ ثانیه و ١ صدم ثانیه نهم شد و از راه یابی به فینال باز ماند. شایان ذکر است این مسابقات از روز یکشنبه ٩ تیر ماه آغاز شده و امروز چهارشنبه ١٢ تیر ماه به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.