مسئولین فدراسیون از اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان بازدید کردند

در روز پایانی اردوی ١٢ روز تیم ملی واترپلوی بزرگسالان سرپرست فدراسیون، مسئولین کمیته فنی و پیشکسوتان واترپلو از این اردو بازدید کرند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، بازدید از اردوی تیم ملی واترپلو با حضور سرپرست فدراسیون، مسئولین کمیته فنی واترپلو و پیشکسوتان این رشته در استخر ٩ دی انجام شد. این اردو که به منظور حضور موفق در مسابقات کاپ آسیا که مهرماه در کشور سنگاپور برگزار می شود برپا شد، به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به اردوی ١٢ روز خود با حضور مسئولین فدراسیون شنا پایان داد تا در اواسط هفته آینده در یکی از استان های زنجان، کرمانشاه واصفهان به کار خود ادامه دهد.
در ادامه این بازدید خسرو امینی رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا با تاکید بر داشتن پاهای قوی در رشته واترپلو گفت: داشتن پاهای قوی به یکی از مهمترین نکات این رشته تبدیل شده است که بازیکنان ما باید برای حرفه ای شدن به این نکته بسیار توجه کنند و از نظر فنی خود را قوی تر از گذشته کنند.
وی همچنین با توجه به جوان بودن تیم ملی واترپلو متذکر شد: تیم ملی واترپلوی بزرگسالان از پتانسیل خوبی برخوردار است و آینده درخشانی خواهد داشت که امیدوارم با آمدن مالارا شکل حرفه ای تری به خود بگیرد.
محسن رضوانی سرپست فدراسیون شنا ضمن تشکر از رضا اجاق مربی تیم و مسئولین کمیته فنی واترپلو به بازیکنان گفت: عامل موفقیت در رقابت های پیش رو که پس از کاپ آسیا مهمترین آنها بازی های آسیایی ٢۰١۴ کره جنوبی است همدلی، رفاقت و کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای و مشکلات کوچک است که امیدوارم با رعایت این نکات و همچنین حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون شنا بتوانیم جایگاه خوبی را در این رقابت ها کسب کنیم.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.