“سزار” برزیلی برای پنجمین بار مدال طلای مسابقات جهانی را به گردن آویخت

در روز دوم رقابت های جهانی شنا، “سزار” برزیلی در ۵۰ متر پروانه و “اسپرنگر” استرالیایی در ١۰۰ متر کرال سینه موفق به کسب مدال های طلا شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شب گذشته در این رقابت ها “سزار” برزیلی موفق شد به پنجمین مدال طلای جهانی خود دست یابد و با ثبت زمان ٢٣.۰١ در جایگاه نخست ۵۰ متر پروانه بایستد. “گادسو” از امریکا با زمان ٢٣.۰۵ و “بوسکوئیت” از فرانسه با زمان ٢٣.١١ پس از وی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رقابت های ١۰۰ متر قورباغه مردان نیز “اسپرنگر” استرالیایی با ثبت زمان ۵٨.٧٩ در جایگاه نخست ایستاد و پس از وی “ون در برگ” از آفریقای جنوبی و “لیما” از برزیل با ثبت زمان های ۵٨.٩٧ و ۵٩.۶۵ به ترتیب مدال های نقره و برنز را به دست آوردند.
در روز اول این مسابقات در ماده ۴۰۰ متر آزاد “سان” شناگر چینی در جایگاه نخست ایستاد و در ١۰۰*۴ متر آزاد هم تیم فرانسه موفق به کسب مدال طلا شد.

نفرات و تیم های برتر شنای مردان تا روز دوم:
۴۰۰ متر آزاد:
١. “سان” از چین ٣.۴١.۵٩
٢. “هاگینو” از ژاپن ٣.۴۴.٨٢
٣. “جاگر” از امریکا ٣.۴۴.٨۵
١۰۰*۴ آزاد:
١. “انجل”، “مانائودو”، “گیلوت” و استراویوس” از فرانسه ٣.١١.١٨
٢. “آدریان”، “لوچته”، “اروین” و “فیگن” از امریکا ٣.١١.۴٢
٣. “گرچین”، “لوبینتسف”، “موروزوف” و “ایزوتوف” از روسیه ٣.١١.۴۴
۵۰ متر پروانه:
١. “سزار” از برزیل ٢٣.۰١
٢. “گادسو” از امریکا ٢٣.۰۵
٣. “بوسکوئیت” از فرانسه ٢٣.١١
١۰۰ متر قورباغه:
١. “اسپرنگر” از استرالیا ۵٨.٧٩
٢. “ون در برگ” از افریقای جنوبی ۵٨.٩٧
٣. “لیما” از برزیل ۵٩.۶۵

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ