خیبری نژاد: با آمادگی کامل به نانجینگ می‌رویم

سرمربی تیم ملی شیرجه در آستانه اعزام حامد بزمی به مسابقات آسیایی جوانان نانجینگ گفت: با آمادگی کامل به چین می‌رویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا خیبری نژاد در آستانه اعزام شیرجه رو ایران به مسابقات آسیایی نانجینگ چین اظهار کرد: حامد بزمی نسبت به آغاز اردو در یک ماه و نیم قبل خیلی پیشرفت داشته اشت. همان روز اول به مسئول کمیته فنی شیرجه گفته بودم در صورتی که زمینه فراهم شود می توانم او را به شرایط مسابقه برسانم. چهارشنبه هر هفته از ملی پوشان شیرجه تست می گرفتم. حامد در این مدت همواره روند صعودی داشته است و در نهایت پس از ارزیابی کمیته فنی تصمیم گرفتیم تا او به عنوان تنها نمانیده شیرجه ایران به مسابقات نانجینگ چین اعزام شود.
وی افزود: این نخستین مسابقه برون مرزی است که حامد بزمی شرکت می کند. اصلا انتظار کسب مدال از او نداریم. فقط امیدوارم مثل تست هایی که در ایران داده حرکات قابل قبولی در مسابقات آسیایی بزند. در حال حاضر با آمادگی کامل به چین می‌رویم و اگر شیرجه رو ایران در مسابقات نانجینگ چین فینالیست شود برای ما عالی است.
سرمربی تیم ملی شیرجه با قدردانی از حمایت‌های مسئولان فدراسیون گفت: تاکنون هر چه لازم بود برای تیم ملی جوانان و نوجوانان فراهم کردند. امیدوارم با برنامه های تیم ملی بزرگسال هم برای اعزام به مسابقات برون مرزی موافقت شود. خوشبختانه سرپرست محترم فدراسیون همواره از اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی حمایت انجام کرده است. انصافا شرایط شیرجه در ماه‌های اخیر بهتر شده است.
خیبری نژاد تاکید کرد: برای ورزشکارانی که سال‌ها در اردو تلاش کرده اند باید انگیزه لازم را برای ادامه کار فراهم کرد. ملی پوشان انتظار دارند که فضای مسابقه دادن و نمایش توانایی‌هایشان در مسابقات مختلف فراهم آید. امیدوارم کمیته فنی شیرجه و شخص سرپرست محترم فدراسیون با اعزام شیرجه رو ها به رویدادهای مختلف بین المللی موافقت کند. مطمئن هستیم اگر برنامه های تداکاتی مناسبی داشته باشیم تا رده چهارم بازی های آسیایی صعود می کنیم. دوره قبل جزو شش تیم قرار داشتیم ولی حالا اگر جوانان ایران را باور کنیم می توانند افتخار آفرین باشند.
بنا بر این گزارش غلامرضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه، ملی پوش نوجوان ایران را در این سفر همراهی می کند. طبق اعلام قبلی حامد بزمی ساعت ٢١:١۵ امروز (دوشنبه) از فرودگاه بین المللی تهران را به مقصد شانگهای چین ترک می کند.
حامد بزمی روز شنبه ٢۶مرداد از تخته شیرجه سه متر توانایی خود را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ