حامد بزمی: می خواهم قهرمان المپیک شوم

شیرجه رو ایران در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا در نانجینگ چین گفت: بزرگترین هدف من چیزی است که تا کنون هیچ کس در ایران به آن نرسیده است و می خواهم قهرمان المپیک شوم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد حامد بزمی در آستانه رقابت‌های قهرمانی شیرجه جوانان آسیا در نانجینگ چین اظهار کرد: من متولد ١٣٧٧ هستم. هشت سال است که به صورت حرفه ای شیرجه را آغاز کردم. در استخر شرکت نفت زیر نظر قائم میرابیان تمرینات خود را پیگیری کردم. در همان سال اول، نخستین قهرمانی کشور خود را در رشته شیرجه بدست آوردم.
وی افزود: در ابتدا خیلی ها معتقد بودند که فیزیک جسمانی من مناسب شیرجه نیست. اما وقتی قهرمانی کشور نونهالان را بدست آوردم خیلی ها روی من حساب کردند. جا دارد که از قائم میرابیان تشکر کنم. او بیشترین وقت را برای من گذاشت. اگر او نبود شاید هیچ گاه این ورزش را دنبال نمی کردم.
شیرجه رو تیم ملی ایران درباره آمادگی برای مسابقات آسیایی گفت: دو ماه است که به صورت متمرکز برای مسابقات نانجینگ چین تمرین می‌کنم. احساس خیلی خوبی دارم که به مسابقات برون مرزی می روم. مربیانی با من کار کرده اند که به پشتوانه دانش آنها هیچ ترسی ندارم. می دانم که می توانم خیلی خوب کار کنم. می دانم از نظر تکتیکی خیلی کامل هستم و اگر بدشانسی نیاورم موفق می شوم.
بزمی ادامه داد: تا کنون که در تعداد زیادی مسابقه داخلی شرکت کرده ام بیشتر از ٢۰ نفر برای تماشای شیرجه های من نیامدند. اما شنیده ام که در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی مثل استادیوم فوتبال جمعیت برای تماشا می آید. ممکن است که این موضوع استرس آور باشد. به هر حال ممکن است همین موضوع روحیه ام را بالا ببرد.
ملی پوش شیرجه ایران خاطرنشان کرد: من به شیرجه جدا از درس و زندگی و قهرمانی نگاه میکنم. شیرجه مثل بقیه رشته های ورزشی نیست که درآمد داشته باشد. من فقط این ورزش را دوست دارم. خدارا شکر موقعیت پیش آمده که به مسابقات بین المللی بروم. بزرگترین هدف من چیزی است که تا کنون هیچ کس به آن نرسیده است. دوست دارم قهرمان المپیک شوم.
حامد بزمی در پایان گفت: موفقیت در شیرجه قبل از هرچیز برنامه ریزی خوب می خواهد.با حمایت های فدراسیون و کمیته ملی المپیک و اختصاص امکانات می توانیم در این ورزش موفق شویم. همه ورزشکاران هم سن و سال من با حمایت های مناسب می توانند قهرمان شوند. ما هیچ چیزی از سایر کشور ها کم نداریم. مطمئن هستم می توانیم موفق شویم. جا دارد که از پدرم، قائم میرابیان و خیبری نژاد سرمربی تیم ملی و همچنین کامیار کاظمی تشکر کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ