شناگران ایران در ۵۰متر آزاد و ٢۰۰متر کرال پشت به مرحله ی بعد راه یافتند

در روز سوم از مسابقات شنای بازی های آسیایی نوجوانان در نانجینگ ورزشکاران ایران در سه ماده به آب زدند که در ٢۰۰متر کرال پشت به فینال و در ۵۰متر آزاد به نیمه نهایی راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در روز سوم از مسابقات شنای بازی های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین ورزشکاران آینده دار ایران در سه ماده ی ۵۰متر آزاد، ٢۰۰متر کرال پشت و ١۰۰متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند که در پایان و در ماده ی ٢۰۰متر کرال پشت رهام پیروانی با زمان دو دقیقه و ٩ثانیه و چهار صدم ثانیه به عنوان نفر اول به دور بعد صعود کرد. در این ماده ورزشکاران تایوان و سنگاپور پس از پیروانی به عنوان نفرات دوم و سوم به فینال راه یافتند.
در این ماده محسن مهمان نواز دیگر شناگر ملی پوش ما با ثبت زمان دو دقیقه و ٢۵ثانیه و ٢۵صدم ثانیه از راهیابی به مرحله ی بعد باز ماند.

در ماده ی ۵۰متر آزاد نیز محمدرضا بیگ محمدی و نیما عبداللهی به آب پریدند که در پایان بیگ محمدی توانست با ثبت زمان ٢۴ثانیه و ٧۵صدم ثانیه به عنوان نفر هشتم به دور بعد راه یابد. در این ماده نیما عبداللهی با ٢۵ثانیه و ٢۵صدم ثانیه تنها چهار صدم ثانیه با حد نصاب مرحله ی نیمه نهایی فاصله داشت و با کسب عنوان هفدهمی از راه یابی به ١۶ نفر مرحله ی نیمه نهایی بازماند.

در ماده ی ١۰۰متر پروانه نیز کامیاب کریمی دیگر ورزشکار نوجوان ایران به آب زد که با ثبت زمان یک دقیقه و دو ثانیه و ۴۴صدم ثانیه نتوانست به مرحله ی بعد صعود کند.

*نفرات برتر ٢۰۰متر کرال پشت ماقبل فینال:
١. رهام پیروانی از ایران ٢.۰٩.۰۴
٢. چونیائو یانگ از تایوان ٢.۰٩.۵٩
٣. ژانگ ون کوئاه از سنگاپور ٢.١۰.۵٣

*نفرات برتر ۵۰متر آزاد دور مقدماتی:
١. دارن فنگلو لیم از سنگاپور ٢٣.٣۴
٢. چینگ وانگ لیم از مالزی ٢۴.١٢
٢. استانیسلاف کاراناخوف از قزاقستان ٢۴.١٢

*نفرات برتر ١۰۰متر پروانه دور مقدماتی:
١. داسان کیم از کره ۵۶.٣٨
٢. سوپاکرید پانانوراتانا از تایلند ۵۶.۶١
٣. جایئون ژونگ از کره ۵۶.٩٨

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ