کلینیک بازآموزی داوران واترپلو برگزار می شود

جهت آشنایی داوران با قوانین جدید مصوب در کنگره جهانی واترپلو و قابل اجرا از مهرماه ٩٢ در کلیه مسابقات بین المللی و داخلی کلینیک بازآموزی داوران با حضور جناب آقای امینی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو،جهت توجیه و آشنایی داوران با قوانین جدید مصوب در کنگره جهانی واترپلو و قابل اجرا از مهرماه ٩٢ در کلیه مسابقات بین المللی و داخلی کلینیک بازآموزی داوران با حضور جناب آقای امینی در روز یکشنبه مورخ ٢٨/٧/٩٢ ساعت ١۰ صبح در سالن اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار می شود.
اطلاعیه کمیته فنی واترپلو به شرح زیر است: جناب آقای محمدرضا ساکت (مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان)، مرادعلی مومنی(نفت و گاز امیدیه)، گودرزی(صنعت نفت آبادان)، دکتر محمد شهوازیان(نیک بسپار یزد)، اسکندر ملک زاده (نفت و گاز گچساران)، منصور قنبرزاده(صنعت نفت تهران)، ملکیان (پیکان)،عزیزخانی (دانشگاه آزاد اسلامی)، زینی زاده (تراکتورسازی تبریز) ریاست/سرپرست محترم هیأت شنا استان………………….. با سلام احتراماً جهت توجیه و آشنایی داوران با قوانین جدید مصوب در کنگره جهانی واترپلو و قابل اجرا از مهرماه ٩٢ در کلیه مسابقات بین المللی و داخلی کلینیک بازآموزی داوران با حضور جناب آقای امینی در روز یکشنبه مورخ ٢٨/٧/٩٢ ساعت ١۰ صبح در سالن اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیونها برگزار میگردد. در ضمن حضور تمامی داوران فعال واترپلو در این کلینیک ضروری می باشد و از تمامی داورانی که نمره حد نصاب قبولی را در دوره های گذشته، کسب ننموده اند امتحان مجدد بعمل می آید. لازم بذکر است حضور مربیان باشگاههای شرکت کننده در لیگ برتر و دسته یک جهت آشنایی با قوانین جدید مصوب بلامانع میباشد
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.