تقدیر تیم ملی جوانان از مالارا

تیم ملی جوانان در آخرین دیدار با تیم ملی بزرگسالان از پائولو مالارا سرمربی این تیم تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طی آخرین دیدار تیم ملی جوانان و بزرگسالان که به منظور آمادگی تیم ملی جوانان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برگزار شد بازیکنان و مربی تیم جوانان از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بزرگسال به دلیل همکاری و انجام بازی های تدارکاتی قدردانی کردند. همچنین لوح یاد بود با امضای جوانان واترپلوئیست به پائولو مالارا سرمربی تیم ملی بزرگسالان اهدا شد.
تیم ملی جوانان و بزرگسال طی مدت برگزاری اردوی تمرینی نزدیک به بیست دیدار با یکدیگر انجام دادند که در دیدار نهایی که صبح امروز (شنبه) ٣١ شهریور ماه در استخر سه گانه ٩ دی برگزار شد تیم بزرگسال با نتیجه ٢۰ بر ١۰ پیروز شدند.
پس از این مسابقه اعضای تیم ملی واترپلوی جوانان با محسن رضوانی سرپرست فدراسیون دیدار کردند. رضوانی با تقدیر از تلاش بازیکنان و کادر فنی در طول اردوی تمرینی و آرزوی موفقیت برای تیم ملی واترپلوی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، به هریک از اعضای این تیم مبلغ دو میلیون ریال اهدا کرد.
ادامه تمرینات تیم جوانان امروز عصر و فردا صبح (یکشنبه) قبل از اعزام به سنگاپور زیر نظر وحید رضایی (سرمربی) و رضا مخیلفی (مربی) در استخر آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.