تیم ملی جوانان ایران به مصاف فیلیپین می رود

تیم ملی زیر ١٧سال واترپلوی ایران که به منظور حضور در سومین دوره ی رقابت های جوانان آسیا در سنگاپور به سر می برد، عصر امروز و از ساعت ١۵:٣۰ به وقت تهران به مصاف فیلیپین می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی جوانان ایران که روز گذشته وارد سنگاپور شد، عصر امروز(چهارشنبه) ساعت ١٩:۴۰ به وقت محلی (١۵:٣۰ به وقت تهران) در نخستین دیدار خود به مصاف فیلیپینی می رود که با تلاش زیاد و انگیزه ای بالا خود را برای رقابت با مدافع عنوان قهرمانی آماده کرده است.

این سومین حضور واترپلوئیست های جوان ایران در این رقابت هاست. تیم ملی جوانان ایران با دوبار حضور در این بازی ها و کسب دو عنوان قهرمانی شانس زیادی برای پیروزی در مقابل اولین حریف خود یعنی فیلیپین را دارد.
تیم ملی فیلیپین صبح امروز در نخستین دیدار خود نتوانست از پس سریلانکا بر بیاید و با نتیجه ی ٢۵ بر ۶ مغلوب حریف خود شد.
علاوه بر تیم ملی کشورمان سایر قدرت های واترپلوی آسیا که در گروه تیم ملی کشورمان حضور دارند نیز در مقابل حریفان خود به آب می زنند که از همین رو قزاقستان که در دیدار صبح امروز سنگاپور میزبان را از پیش رو برداشت به مصاف سریلانکلا دیگر تیم قدرتمند این گروه می رود.

*نتایج صبح رقابت های قهرمانی واترپلوی جوانان آسیا- سنگاپور:
فیلیپین ۶ – سریلانکا ٢۵
ژاپن ١۵ – هند٣
سنگاپور ۶ – قزاقستان ١٣
چین ١٧ – اندونزی
٨
در ادامه ی این رقابت ها عصر امروز سریلانکا و قزاقستان که در بازی های ابتدایی خود پیروز شده اند به مصاف هم می روند و فیلیپین نیز پذیرای تیم ملی ایران است. هند و اندونزی دیگر دیدار امشب را برقرار می کنند و در آخرین مسابقه و از ساعت ١۰شب به وقت محلی ژاپن و کویت از گروه ب این رقابت ها به مصاف هم میروند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ