تیم های ملی پذیرای شایسته ترین ها هستند

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر اخلاق مداری و قانونمنداری گفت: ‌تیم های ملی پذیرای تمامی نخبگان رشته های زیر مجموعه این فدراسیون هستند و این جمله به منزله دعوتنامه برای تمام کسانی است که می توانند برای ایران افتخار آفرین باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، غلامرضا جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و با بیان اینکه مبنای تمامی برنامه ها در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اخلاقیات است، اظهار داشت:‌اردوهای‌ آماده سازی تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو از مهر ماه با حضور برترین های این رشته ها دایر است و تمام کسانی که ادعایی در رشته های زیر مجموعه این فدراسیون دارند در این اردوها حضور دارند و آنهایی هم که نیستند اما می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند،‌ خود را به محل برگزاری اردوها معرفی کنند.

وی افزود: درهای تیم ملی به روی همه نخبگان باز است، این کلام را از من به عنوان یک دعوتنامه رسمی تلقی کنید، چرا که ما موظف هستیم همه امکانات را برای کسانی که می توانند برای ایران اسلامی افتخار کسب کنند مهیا کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه، واتر پلو در خصوص وضعیت علیرضایی دارنده عنوان چهارمی بازی های آسیایی گوانگجو گفت: ما برای ایشان دعوتنامه رسمی ارسال کرده ایم و این نامه در فدراسیون موجود است اما ایشان در اردو حضور پیدا نکردند.

جعفری توضیح داد: در شنا رکورد حرف اول را می زند و این ورزشکار خوب کشورمان اول باید میزان آمادگی خود را ثابت کند، شاید واقعا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. عقل سلیم هم می گوید از بهرین هایت برای بهره وری و افتخارآفرینی استفاده کن! اما باید کادر فنی علیرضایی را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد.

جعفری تاکید کرد: اخلاق و رعایت چارچوب های قانونی در فدراسیون شنا حرف اول و آخر را می زند. بازیکن سالاری سالهاست که در ایران و دنیا حذف شده است، بلکه این آمادگی، توانمندی و پتانسیل ورزشکار است که این حق را می دهد که پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند یا نه.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو با تاکید بر اینکه حقوق قانونی هر یک از ملی پوشان در این فدراسیون به طور جدی پیگیری می شود اظهار داشت: بنده به عنوان سرپرست و هر یک از مسئولان این فدراسیون به عنوان سیاست گذار و متولی موظف به دفاع از حقوق ملی پوشان هستیم.

وی از مسابقات شنای قهرمانی آسیا در کشور امارات خبر داد و گفت: این مسابقات حکم جواز ورود به بازی های المپیک لندن را دارد و به همین دلیل ملی پوشان شنای کشورمان برای کسب این افتخار به طور جدی تمرینات شان را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و در پایان ٩ نفر را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

image_printپرینت مطلب