صدرنشینان لیگ واترپلو درخانه به مصاف حریفان می روند

هفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو روز جمعه در حالی با انجام سه دیدار پیگیری خواهد شد که دو تیم صدرنشین لیگ در خانه به مصاف تیم های میانه جدول خواهند رفت تا در آستانه نیم فصل مسابقات موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، ازهفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو روز جمعه سه دیدار در شهرهای زنجان، اصفهان و انزلی برگزار خواهد شد ضمن اینکه دیدار پایانی این هفته روز شنبه در شهر امیدیه انجام می شود.
بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو، در هفته ششم تیم های صدرنشین هیئت شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان که با ٨ امتیاز از ۴ مسابقه در رده های اول و دوم جدول قرار دارند به ترتیب پذیرای تیم های نفت و گاز گچساران (٣ امتیازی) و هیات شنای خوزستان (۵ امتیازی) خواهند بود.
دو امتیاز این دو دیدار خانگی در آستانه نیم فصل مسابقات لیگ برتر واترپلو می تواند رقابت صدرنشینان را برای قهرمانی نیم فصل در هفته آخر دور رفت حساس تر کند.
روز جمعه همچنین در انزلی، تیم هیئت شنای گیلان پذیرای خانه شناگران اصفهان خواهد بود، دیداری که در صورت پیروزی تیم میزبان می تواند جایگاه این تیم را تا رده سوم جدول بهبود بخشد.
آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر واترپلو نیز روز شنبه ١۰ دی ماه در امیدیه برگزار خواهد شد و طی آن نفت و گاز این شهر از تیم قعر جدولی هیات شنای خراسان پذیرایی خواهد کرد.
تا پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر واترپلو تیم هیات شنای زنجان با ٨ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم فولاد ماهان سپاهان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاده است و تیم نفت و گاز امیدیه با ۵ امتیاز در رده سوم جای دارد.

برنامه هفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:

جمعه ٩ دی:
*هیات شنای زنجان-نفت و گاز کچساران (ساعت ١۴)
داوران: محمد رضا محمدی – سعید خامودچی ناظر: ایرج رئوف آذر

*فولاد ماهان سپاهان- هیات شنای خوزستان (ساعت ١٢)
داوران: نادر غفوری – هوشنگ همراهی
ناظر: سیروس طاهریان

*هیات شنای گیلان – خانه شناگران اصفهان (ساعت ١٣)
داوران: امیر حسین صفا بخش- شهروز شریفیان ناظر: داود رضا سلطانی

شنبه ١۰ دی
*نفت و گاز امیدیه – هیات شنای خراسان رضوی (ساعت ١۰)
داوران: مالک قاطع – پویا فتاحی ناظر: محمد هادی بیک

image_printپرینت مطلب