فولاد ماهان به تداوم صدرنشینی می اندیشد، زنجان به پایان ناکامی هایش

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاهای کشور روز جمعه با انجام ۴ دیدار آغاز خواهد شد و در حساس ترین دیدار هفته در انزلی فولاد ماهان صدرنشین به مصاف هیات شنای گیلان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته هشتم و آغازین دور برگشت رقابتهای لیگ برتر واترپلو روز جمعه پیگیری می شود و در مهمترین دیدار تیم فولاد ماهان سپاهان که عنوان قهرمانی نیم فصل را با اقتدار به خود اختصاص داد در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف تیم هیات شنای گیلان می رود که از وجود چند بازیکن ملی پوش و با تجربه بهره می برد. تیم گیلان با ٧ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در این دیدار برای صعود به رده های بالاتر امیدوار است تا صدرنشین را در این دیدار خانگی متوقف کند.

دو تیم هم خانواده نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران نیز که به ترتیب با ١١ و ٣ امتیاز در رده های سوم و ششم جدول جای دارند دیگر دیدار حساس هفته را برگزار خواهند کرد.

در اصفهان تیم هیات شنای زنجان که پس از دو شکست پیاپی مقابل فولاد ماهان و نفت و گاز امیدیه میهمان تیم انتهای جدولی خانه شناگران اصفهان خواهد بود، امیدوار است تا در این دیدار به کابوس ناکامی هایش پایان دهد و دور برگشت را با پیروزی آغاز کند.

در چهارمین و آخرین دیدار هفته هشتم نیز تیم هیات شنای خراسان که با یک امتیاز و بدون برد در قعر جدول قرار دارد در خانه به مصاف هیات شنای خوزستان می رود که با ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده است.

در پایان هفته هفتم و دور رفت رقابتهای لیگ برتر واتر پلو تیم فولادماهان سپاهان با ١۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم نفت و گاز امیدیه با ١١ امتیاز دوم است و هیات شنای زنجان با ١۰ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

برنامه هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه ٢٣ دی ماه:
*نفت و گاز امیدیه – نفت و گاز گچساران (ساعت ١٢)
داوران: مالک قاطع – محمد رضا محمدی ناظر: هوشنگ حافظی
*هیات شنای گیلان- فولاد ماهان سپاهان (ساعت ١٣)
داوران: حامد دایی تقی – امیر آذرخش ناظر: علی گرامی
*خانه شناگران اصفهان – هیات شنای زنجان (ساعت ١٢)
داوران: امیر همراهی- امیر ریحانی ناظر: ایرج رئوف آذر
*هیات شنای خراسان – هیات شنای خوزستان (ساعت ١۴:٣۰)
داوران: محمود نصر – منصور مهذب صانعی ناظر: سیروس طاهریان

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ