نفت و گاز امیدیه و هیات شنای زنجان دیدار اختتامیه را برگزار می کنند

هفته چهاردهم و پایانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو از فردا چهارشنبه آغاز می شود و روز جمعه با انجام دیدار اختتامیه بین تیمهای نفت و گاز امیدیه و هیات شنای زنجان به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رقابتهای لیگ برتر واترپلو در حالی هفته پایانی خود را آغاز می کند که تیم فولاد ماهان سپاهان و نفت امیدیه از هفته گذشته قهرمانی و نایب قهرمانی خود را در این رقابتها مسجل کرده اند و در هفته پایانی دیدارهای تشریفاتی را برگزار می کنند.

در آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر فردا چهارشنبه هیات شنای گیلان در انزلی به مصاف هیات شنای خوزستان خواهد رفت که پیروزی تیم گیلانی در این دیدار می تواند در صورت ناکامی نماینده زنجان در دیدار پایانی، نماینده گیلان را در سکوی سوم لیگ برتر واترپلو قرار دهد.

در دیگر دیدار هفته پایانی روز پنجشنبه تیم فولاد ماهان سپاهان، قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر واترپلو در دیداری خانگی به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت تا جام قهرمانی این دوره را بالای سر ببرد.

روز جمعه نیز رقابتهای لیگ برتر واترپلو با انجام دو دیدار به پایان می رسد. ابتدا تیم های قعرنشین خانه شناگران اصفهان و هیات شنای خراسان به مصاف هم خواهند رفت.

سپس دیدار اختتامیه بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو را تیم های نفت و گاز امیدیه و هیات شنای زنجان در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد و پس از این دیدار مراسم اختتامیه و توزیع جوایز و اهدا جام قهرمانی لیگ بیست و یکم با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا، مدیران باشگاهها و تیم های برتر این دوره برگزار خواهد شد.

دو تیم برتر لیگ برتر لیگ بیست و یکم ( فولاد ماهان سپاهان و نفت امیدیه ) سال آینده نمایندگان کشورمان در نهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا خواهند بود.

برنامه هفته پایانی لیگ برتر واترپلو به این شرح است:
چهارشنبه ٣ اسفند:

هیات شنای گیلان – هیات شنای خوزستان ( ساعت ١٣ )
داوران: محمد رضا محمدی – هومن آراسته ناظر: سید محمد علی گرامی

پنجشنبه ۴ اسفند:
فولاد ماهان سپاهان – نفت و گاز گچساران ( ساعت ١٩ )
داوران: امیر آذرخش – امیر همراهی ناظر: مجید نقاشلو

جمعه ۵ اسفند:
خانه شناگران اصفهان – هیات شنای خراسان (ساعت ١٣ )
داوران: امیر آذرخش – امیر ریحانی ناظر: مجید نقاشلو
نفت و گاز امیدیه – هیات شنای زنجان (ساعت ١٣- مجموعه ورزشی آزادی )
داوران: مسعود رضوانی – نادر غفوری ناظر: سید محمد علی گرامی

image_printپرینت مطلب