فولاد ماهان سپاهان، نفت گاز امیدیه وهیات شنای زنجان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند

درپایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور فولاد ماهان سپاهان، نفت گاز امیدیه وهیات شنای زنجان عناوین اول تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،فصل جاری رقابتهای لیگ برتر واترپلو عصر دیروز جمعه ۵ اسفند با برگزاری ٢دیدار به پایان رسید که طی آن در اصفهان خانه شناگران این شهر١١بر۴ هیات شنای خراسان رضوی را مغلوب کرد و در آخرین دیدار جام بیست ویکم که در استخر آزادی بین تیمهای نفت و گاز امیدیه و هیات شنای زنجان برگزار شد در پایان تیم زنجان با نتیجه ١۰ بر ۵ حریف خود ونایب قهرمان لیگ را شکست داد تا عنوان سومی این جام را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر چهارشنبه تیم های هیئت شنای گیلان و هیئت شنای خوزستان در انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هیئت شنای گیلان با نتیجه ١٩ بر ۵ میهمان خود را مغلوب کرد و تیم فولاد ماهان سپاهان ١٨بر٣ میهمان خود نفت وگاز گچساران را از پیش رو برداشت.
بدین ترتیب در پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور تیم فولاد ماهان سپاهان با٢٧ به مقام قهرمانی دست یافت، تیم نفت و گاز امیدیه با٢١ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم هیات شنای زنجان با ٢۰ امتیاز و به دلیل گل آوراژبیشتر در بازی روبرو مقابل هیات شنای گیلان در مکان سوم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور ایستاد.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز تیم های برتر بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو بعد از ظهر دیروز جمعه با حضور مسولان فدراسیون شنا وسازمان لیگ برتر واترپلو، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون، رومن پولاچیک سرمربی اسلواکی تیم ملی و کامبیز رخشانی مهر مربی تیم ملی واترپلو و جمعی از پیشکسوتان این رشته در استخرا قهرمانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار و جام و جوایز به تیم های برتر اهداء شد.

خاطر نشان می شود تیم های فولاد ماهان سپاهان و نفت و گاز امیدیه با کسب قهرمانی و نایب قهرمانی دربیست و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور به عنوان نمایندگان ایران در رقابتهای لیگ باشگاه های آسیا در سال آینده که در یکی از کشورهای این قاره کهن برگزار انتخاب شدند.

image_printپرینت مطلب