رکورد ۲۰۰متر آزاد و پروانه در جام شنای سرداران شهید آذربایجان شکست

صبح روز نخست مسابقات شنا مسافت کوتاه پسران رده سنی نوجوانان زیر ۱۵ سال تحت عنوان (( جام سرداران شهید آذربایجان )) با ثبت دو رکورد جدید این رده سنی توسط علیرضا ملکی و متین فتحی همراه شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (یکشنبه) دو رکورد جدید رده سنی کمتر از ۱۵ سال در استخرهای مسافت کوتاه ثبت شد. در چارچوب مسابقات شنای جام سرداران شهید آذربایجان دو شناگر از تیم موج تهران رکوردشکنی کردند.

 ابتدا در ماده ۲۰۰متر آزاد، علیرضا ملکی موفق شد حدنصاب جدیدی در این ماده ثبت کند. او این مسافت را در دو دقیقه و چهار ثانیه و ۶۳صدم ثانیه شنا کرد تا نزدیک به یک ثانیه رکورد پیشین را بهبود بخشد. رکورد قبلی با زمان ۲:۰۵.۳۱ از سال ۱۳۸۹ در اختیار آرین علیایی بود.

دومین رکوردشکنی هم به شناگری از موج تهران الف اختصاص داشت. جایی که متین فتحی ۲۰۰متر پروانه را در دو دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه شنا کرد تا از رکورد قبلی این ماده سه ثانیه کم شود. رکورددار پیشین ۲۰۰متر پروانه ۱۱-۱۴ سال در استخرهای مسافت کوتاه امیرسینا حسینلو با زمان ۰۲:۲۴.۳۸ بود. حسینلو در اسفند سال ۹۴ این رکورد را ثبت کرده بود.

مسابقات شنای جام سرداران شهید آذربایجان عصر فردا (دوشنبه) تمام می‌شود.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب