شهادت استاد دکتر مطهری و روز معلم گرامی باد

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فرا رسیدن ١٢ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم را به تمامی استادان و معلمان عالیقدر، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در متن پیام فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقرأ و ربک الاکرم* الذی علم بالقلم* علم الانسان ما لم یعلم.

فرا رسیدن ١٢ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت ا… مرتضی مطهری (ره) و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اولین معلم و مربی انسان، خالق و آفریدگار اوست. خداوندی که آدمی را به خواندن فرا می خواند و با قلم صنع از یک سو و بیان بلیغ از سوی دیگر، بشریت را از وادی جهالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت و از حضیض ذلت به اوج ملکوت برمی کشد و پایه و اساس اعتقاد به توحید را بر مبنای آیات آفاقی و انفسی و مطالعه در آفرینش قرار می دهد.

از این منظر “روز معلم” روز توجه به حق تعالی و معلم اول انسان و روز بزرگداشت علم، عالم، معلم و متعلم است.

فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن ١٢ اردیبهشت، روز معلم و استاد به تمامی استادان و معلمان عالیقدر، همچنین تمامی دانشجویان و دانش آموزان عزیز امیدوار است به لطف الهی و برنامه ریزی و جدیت در سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” شرایط خدمتگزاری و تولید علم برای قشر فرهیخته و ممتاز فرهنگی و دانشگاهی کشور بیش از پیش فراهم گردد.

توفیق، رفیق طریق و عزت و اعتبارتان باد.

image_printپرینت مطلب