درخشش عبدلی با جابجایی دوباره رکورد ۵۰ آزاد در یک روز

سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که در جریان مرحله مقدماتی ماده ۵۰ آزاد مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد این ماده را جابجا کرده بود در فینال باردیگر این زمان را بهبود بخشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سامیار عبدلی که صبح امروز در مرحله مقدماتی  مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۵۰ متر آزاد شده بود در فینال بار دیگر رکورد این ماده را بهبود بخشید.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات ابتدا در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را جابجا کرد. اما این پایان درخشش این شناگر سرعتی ایران نبود و در فینال این ماده با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۵۶ یکبار دیگر این زمان را بهبود بخشید. 

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و بعنوان سریعترین شناگر ایران شناخته می‌شد. 

پیش از این شناگر جوان و آینده دار ایران در مسابقات شنا قهرمانی آلمان موفق شده بود دوبار رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را جابجا کند. 

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :

 • سامیار عبدلی – بازی های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

 • سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / 

مرحله مقدماتی: ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

فینال: ثبت زمان ۰۰:۲۲.۵۶

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.