رضوانی: با حسن تدبیر مقام معظم رهبری شاهد حرکتی ملی در حمایت از کالای ایرانی خواهیم بود

رئیس فدراسیون شنا از آمادگی این فدراسیون در جهت معرفی و برند سازی کالای ایرانی برای گام برداشتن در مسیر خودکفایی و توسعه صادرات ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است. بر همه ما به عنوان شهروندان جامعه بویژه مسئولان حوزه ورزش و ورزشکاران تکلیف است که از کالای ملی خود حمایت کنیم. حمایت از کالای ملی یعنی تداوم حرکت چرخ کارخانه ها، صنایع و رونق اقتصادی و تولید ثروت ملی که قطعا می تواند گره های زیادی را در مسیر توسعه کشور باز کند و مشکل اشتغال را برطرف نماید.

وی افزود: با حسن تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری این سال انشالله شاهد یک حرکت ملی در تمام سطوح در حمایت از کالای ایرانی خواهیم بود. در این راستا فدراسیون و مجموعه خانواده شنا کشور نیز تلاش می کنند تا هر چه بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند و با حمایت از طرح های دانش بنیان ملی در این راستا گام بردارند.

رئیس فدراسیون شنا یادآور شد: یکی از سیاست های ما در این فدراسیون تلاش در جهت صرفه جوی ارزی است. به طوری که با فعالیت درحوزه دیپلماسی ورزشی هماهنگی هایی را برای کاهش هزینه برگزاری اردوهای برون مرزی انجام داده ایم. به طور مثال تیم ملی واترپلو ایران هفته آینده سفری را به چین خواهد داشت و متقابلا چین نیز به ایران سفر می کند. بدین ترتیب ما در تهران از میهمان خود با پرداخت ریال پذیرایی می کنیم و در عوض در پرداخت ارز برای تامین هزینه اقامت در این کشور صرفه جویی انجام می دهیم.

رضوانی در پایان یادآور شد: ورزش به عنوان دومین پدیده فراگیر در سطح جهان می‌تواند بسیاری از مناسبات اقتصادی و سیاسی را تغییر دهد. ماهیت و رسالت ورزش در این دوره ترویج اخلاق و پهلوانی بوده که یکی از خصوصیات ویژه قهرمانان ایران زمین است. از این رو باید برای تعالی فرهنگ ایرانی در عرصه های داخلی و بین المللی تمام تلاش خود را به کار گیریم . قطعا حمایت تیم های ملی و باشگاهی ایران از تولید کنندگان داخلی و کالای ایرانی می تواند به معرفی کالا و خدمات ملی در سطح جهان کمک کند. تا انشاءالله علاوه بر بحث خودکفایی شاهد توسعه صاردات باشیم. مجموعه خانواده شنا این آمادگی را دارد تا از تمام پتانسیل تبلیغاتی خود در رویدادهای ملی و برون مرزی برای معرفی کالای ایرانی به جامعه مصرف داخلی و جهانی بهره ببرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.