فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرامی باد

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به تمامی مردمان این سرزمین تبریک میگوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت  چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ، جلوه گاه عزت ملت ایران ، موجب استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام است که باید آن را قدر نهاد.

انقلاب اسلامی ایران به‌یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است. مردم آگاه، عدالت‌خواه و مجاهد ایران در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرده‌اند. حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر ‌و جوان،  زن‌ و مرد از همه اقشار و صنوف به‌ویژه آزادگان و محرومان جامعه و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت است.

اکنون در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و ششمین سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدراسیون شنا این جشن بزرگ ملی را به عموم مردم، به ویژه خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید.

جامعه ورزشی استان تهران اعم از (ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و…) روز یکشنبه(۲۲بهمن ۱۴۰۲) برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در این راهپیمایى حاضر خواهد بود.

وعده ما: یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ 

خیابان آزادی، نرسیده به دانشگاه شریف، بین کوچه غدیر و صادقی، مقابل شرکت ایران خودرو 

ساعت ۹:۳۰ صبح

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب