دعوت جامعه ورزش از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

فدراسیون شنا ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران برای شرکت در این انتخابات دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل تفکیک‌ناپذیر مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های تمدن‌ساز اسلام شکل گرفته است و شرکت در انتخابات،‌ یک مسئولیت اجتماعی و حمایت از خواست و اراده مردم است.

مشارکت حداکثری در انتخابات از سوی همه افراد جامعه برای شکل‌گیری یک مجلس کارآمد و قوی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. بی‌شک حضور حداکثری مردم موقعیت‌شناس کشور و به‌ویژه خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی ‌که نظامی برآمده از انقلابی مردمی است، از همان آغاز بر اساس خواست و اراده مردم تأسیس شده و مبتنی و متکی بر قدرت مردمی بوده و با حمایت و پشتیبانی مردم تداوم یافته است.

به همین منظور خانواده بزرگ ورزش‌های آبی ایران در روز جمعه ۱۱ اسفندماه همراه با آحاد مردم در انتخابات شرکت کرده و برای حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی حضور فعال خواهند داشت.

حضور منسجم جامعه‌ی ورزش تهران پای صندوق‌های رای در ورزشگاه شهید شیرودی که همواره خاطرات به یادماندنی را در افتخارات متعدد ورزش کشور به ثبت رسانده، می‌تواند خالق اثری زیبا برای استمرار در برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب