عبیری: خدا را شکر یکبار هم شیطان گولم نزد

اولین همایش ملی حقوق ورزش با تجلیل از افراد برجسته حقوقی ورزش کشور وعلی اصغر عبیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، اولین همایش ملی حقوق ورزشی با هدف مبارزه با فساد در همه حوزه های ورزشی در حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان عالی رتبه این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر عبیری که ساختمان سابق فدراسیون دوچرخه سواری را که پیش از این به عنوان امانت در اختیار داشت به صاحبان اصلی این امارت بازگرداند تا همین موضوع باعث شود از وی به عنوان یکی از خدمتگزاران شاخص ورزش با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آید.

عبیری کارمند و مسئول تشریفات فدراسیون شنا ضمن تشکر از برگزاری این مراسم از سوی ورزش گفت: ۴۵ سال است که در ورزش این کشور حضور دارم در این مدت با توجه به مسئولیت هایی که برای اعزام ورزشکاران در همه حوزه های ورزشی داشتم سالانه بالغ بر ۶ میلیون دلار اعتبار ارزی از سوی بانک مرکزی برای آنها دریافت کردم اما خدا را شکر می کنم که در این مدت حتی یکبار هم نشد که شیطان مرا از راه به در کند یا اینکه دزدی اموال بیت المال را سرقت کند که من سرافکنده باشم.

وی ادامه داد: همین که تا کنون توانستم امانتدار خوبی برای اهالی ورزش باشم برایم باعث خوشحالی است و زمانی هم که از من خواسته شد تا ساختمان قدیمی فدراسیون دوچرخه سواری را به وزارت ورزش بازگردانم با کمال میل این کار را انجام داده و سند را به نام صاحبان اصلی زدم.

وی افزود: خوشبختانه وزارت ورزش مراسم بسیار خوبی را برای تجلیل از افرادی که سال ها خدمت گذار ورزش بوده و حق را به حق دار رساندند تدارک دید و از آنها با اهدای لوح و تندیس تجلیل کرد البته من با توجه به اینکه بازنشسته هستم توقع داشتم وزارتخانه به جای این لوح و تندیس کمی به وضعیت مالی ما رسیدگی می کرد.

عبیری گفت: سال ها به عنوان کارپرداز و مدیر تدارکات یا امور تشریفات در فدراسیون های مختلف مشغول به فعالیت بودم و اکنون هم که بازنشسته شدم همچنان تلاش می کنم وظایف محوله را به بهترین نحو ممکن انجام دهم و امیدوارم بتوانم باعث خشنودی خدا و خلق او باشم.

 

بنا بر این گزارش عبیری پس از چند دهه ساختمانی را که زمانی سازمان تربیت بدنی به امانت به نامش زده بود و دیگر کسی سراغی از آن نمی گرفت را به مجموعه ورزش کشور پس داد. در همین راستا روز گذشته طی مراسمی دکتر محمود گودرزی با تقدیم لوح سپاس از وی قدردانی کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب