میلاد سه خورشید ولایت بر عاشقان مبارک باد

فرا رسیدن سه روز بزرگ و مقدس، سوم ، چهارم و پنجم شعبان، میلاد بزرگ سالار شهیدان، حسین فاطمه؛ علمدار کربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زین العابدین بر همه عاشقان مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شعبان شد و پیک عشق از راه آمد. سوم، چهارم و پنجم این ماه قمری روزهای جشن و سرور شیعیان جهان است. این سه روز  با ولادت سومین بهار ولایت و آموزگار شهادت حضرت امام حسین (ع)، علمدار حسین و تفسیر زلال آب حضرت عباس(ع) و سرچشمه هدایت و تقوا امام سجاد(ع) مصادف است.

میلاد سه نور ولایت، سه پرچم دار عشق، سه ماه عالمین، امام حسین (ع)،حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) بر همه شیعیان جهان مبارک باد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.