پیام تسلیت خانواده شنا برای رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی

محسن رضوانی به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به دلیل بیماری در بیمارستان بسر می‌برد، شب گذشته (دوشنبه) دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های آبی کشور، مصیبت وارده را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، عمر پر برکت خود را وقف تحقیق، تدریس و ترویج اندیشه های اسلامی نمود و در عرصه جهاد و اجتهاد همواره از هیچ تلاشی دریغ نورزید و از یاران و یاوران صدیق انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا لحظه عروج ملکوتی خود بود.

ایشان که یکی از یاران صدیق امام و یاور وفادار رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت، در دوران سخت مبارزه در جبهه‌های حق علیه باطل و پذیرش مسئولیت‌های سنگین در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره پیشگام بودند و دست از تلاش برای عزت و اقتدار امت های مسلمان نکشیدند. بی شک امروز خانواده بزرگ ورزش های آبی نیز همچون تمامی آحاد ملت بزرگ ایران به سوگ بزرگمردی نشسته اند که در مسیر وحدت، انسجام و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمیکردند. این غم بزرگ و جانکاه را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و همه همسنگران آن مرحوم در جبهه انقلاب تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت حق برای آن فقیه عالی‌مقام، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب