شناگر تیم ملی ایران

آریا نسیمی شاد: برای پیشرفت امکانات می خواهیم

جوان ترین ورزشکار کاروان ایران بعد از شکستن رکورد 200 متر قورباغه اظهار کرد: برای پیشرفت باید امکانات بیشتری به شنا اختصاص پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آریا نسیمی شاد پس از موفقیت در شکستن رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر قوباغه اظهار کرد: خدارا شکر تا حالا خیلی خوب کار کردیم. به هدف اصلی خود که شکستن رکوردهای ملی بود رسیدیم. همه شناگران ایران تمام تلاش خود را به کار بستند. البته باز هم نتوانستیم آن رکوردهایی را که انتظار داشتیم در اینچئون بزنیم. من ۱۴ سال و ۱۰ ماه سن دارم و هدف اصلی ام موفقیت در بازی های آسیایی دوره بعد است.
وی افزود: بعد از سال ۲۰۱۹ به المپیک فکر می کنم. در حال حاضر باید امکانات بیشتری به پیشرفت شنا اختصاص پیدا کند. الان تنها یک سکو استاندارد برای استارت شنا در ایران داریم. آن هم کمتر از یک ماه قبل از مسابقات به ایران رسید. من خودم در مشهد در استخر غیر استاندارد تمرین می کنم. این امکانات برای توسعه و پیشرفت در شنا خیلی کم است.
نسیمی شاد همچنین خاطرنشان کرد: تیم ملی شنا به اردوهای بیشتری هم نیاز دارد. باید اردوها ادامه پیدا کند. اگر بعد از اینچئون اردوهای ما قطع شود به عقب بر می گردیم و پیشرفتی نخواهیم داشت.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.